***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

lily-rose kiitos kovasti päivityksestä :heart: ompa harmi kun tommonen vahinko sattunut!! Se on elämää...kiva ettet katoa mihinkään :hug:

tiitu ei muuta kuin onnnea työelämään!!!! Semmoiset harvinaiset mahdollisuudet täytyy käyttää, olen samaa mieltä =)

Mulle kävi aika yllättävästi tänään kun lueskelin runovärssyjä vastasyntyneelle (teen pienen taulun tuttavalleni) niin sydän tuntui, että se PAKAHTUU. ihan puristi ja kyyneleet vain valui ja valui....olen kyllä hyvin tunteella elävä muutenkin, mut ihan kun mä olisin nyt ihan oikeasti tajunnut, että todella kaipaan vielä yhden pienen syliini....voin sanoa, että hurja mikä tunne :ashamed:

mitäs muille? Joko jollain plussa on pärähtänyt?
 
Kiitos Lily-Rose, taustalla ollaan =)

Miab5:
Mulle kävi aika yllättävästi tänään kun lueskelin runovärssyjä vastasyntyneelle (teen pienen taulun tuttavalleni) niin sydän tuntui, että se PAKAHTUU. ihan puristi ja kyyneleet vain valui ja valui....olen kyllä hyvin tunteella elävä muutenkin, mut ihan kun mä olisin nyt ihan oikeasti tajunnut, että todella kaipaan vielä yhden pienen syliini....voin sanoa, että hurja mikä tunne
Tämä on juuri tuota parhaimmillaan :heart: Toivottavasti tärppi käy pian! Ihanaista Tjottailua sinulle ;)

Hotmilk voisin sanoa että aikas tuore 42-vuotias olen :D Juu, ja tämä kuume on kait loputonta kohdallani. Mieheni sen ilmaisikin miesmäiseen tapaan rennosti: Mitä sitä nyt enää estelemään, tulee JOS on vielä tullakseen...

Minun pienimmäinen kävelee tukea vasten ja pyörittää hurman hymyllään koko perhettä ympärillään :heart: Pojat ne niinkin haluavat lisää VELIpoikia, mutta esikkoni, tyttösein hymyilee vain vienosti. Välistä tuntuu että nuo teinit vain sulkeutuvat huoneisiinsa angstaamaan. Ei onnistu edes pelottelu uudella vauvalla :LOL: tuumaavat että kyllä tänne mahtuu. Meillä taasen suku jo odottaa milloin ilmoitan uuden vauva-uutisen :confused: Aikasemmin oli kyllä ilmassa: "Että eikö tuo jo riitä" tai sitten eivät enää usko ihmeeseen :heart:
Hotmilk lähetän sinulle plussasäteitä ilmaan :heart: +++++++++++ :heart: Peitot vain heilumaan. Minulla edellisen synnytyksen jälkeen ovis tuli epäsäännöllisesti ja silloin aloin kyttäämään Oilia tikuilla (hyviä vinkkejä sain silloin 40+ so what-palstalla) olipas tekemistä kierron alkuun ;)
 
Viimeksi muokattu:
YAW
kirjotin tuossa 9.1, että kp1 saapui... no, ei tätä nyt vieläkään voi laskea menkkavuodoksi... tuhruttaa vain niin että paperiin jää rusehtavaa, sidettä ei ees tarvii käyttää. Tuona yhtenä päivänä tuli punaista paperiin ihan kohtuullisesti, siitä asti tuhruttanut vain... eli laskenko mä tän nyt sitten.. kp28:ksi? Alkais nyt sitten kunnolla... :mad: :headwall: :confused:
 
Aivan YAW se menikin minulta ohi....pahoittelut tädistä :heart: Tuossahan se onkin et mä olen laskenut kierron aina virallisesti vasta kun on kunnolla alkanut...mullakin yleensä sitä tuhrua ja vähän pyyhkiessä jotain ni se kaksi päivää ennen virallista laskua.

Täällä harmitusta päällä...ovis taitaa olla ihan tässä korvilla, ja miehen kanssa eri aikataulut kooooko vk lopun...peitot heilui pari päivää sitten , mutta silloin oli vasta kp10...grr...mutta eikö se tjottailu tätä olekin...tulloo jos on tullakseen...

Onko teillä pitänyt paikkaansa se että poika saanut alkunsa kun ovulaatio just päällä ja tyttö hieman ennen ovulaatiota tai jopa 5 päivää? Tiedän, tämä ihan höppänä kysymys,:ashamed: ja ei siihen kaikki pysty edes vastata jos pupuilee joka päivä tai joka toinen...mut meilläpä se menee tosi hassusti, että petipuuhat ovat sattuneet juuri jäämään siihen yhteen kertaan jokainen pieni mitä meillä on alkunsa saanut, että voin helposti todeta, että meillä meni juuri näin...pojat on tehty just ovispäivänä ja tytöt ovat sitkeilleet sisällä ovikseen asti :LOL: kun se on tarkoitettu on se tarkoitettu....
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Minulla kanssa molempia ja on tainnut olla juurikin niin että kun aiemmin en ole edes huomannut ovista ja touhut ollut aika harvakseltaan, niin on osunut ja odotellut ovista. Nyt tiedän koska ovis on ja touhuilut on ollut niin ettei sitä osaa nyt sanoa kumpi tulisi jos on tullakseen... Aiemmissa muutenkin ollut hiukan erillaisia asioita ja sanonkin yllätysvauvoiksi noita edellisiä. Kaikki ei ole edes varhaisultrassa näkynyt, vaikka testit ollut positiivisia ja yksi antoi odottaa itseään ultrassa niin että jouduttiin seuraamaan seerumihcg:llä että siellä raskaus on kuitenkin... Meni melekin 2 viikkoa että näkyi ultrassa että on raskaus ja kohdussa. "piilovauvoja" olen saanut, en mitään helppoja heti paikallaja seuraavastakin on odotettava että uskaltaa mennä sinne ultraan ,vaikka pakko on kun on ikää ja on tekijöitä jotka voi "aiheuttaa" ku:n...

Nyt dpo 2 ja todella kirjavat oviksen jälkeiset oireet :/
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!

Löysin itseni täältä taas..:ashamed:
samalla huomasin etten ole muistanut ilmoittaa meidän vitosen syntymästä tänne ollenkaan! Eli meille syntyi "pieni" poika 18.10.2012 klo 19:15 kokoa hälle oli kertynyt 4590g ja 52,5cm. Poika on aivan ihana! Täysin olen hullaantunut häneen ja voisin pussutella toista koko ajan niin sulonen hän on! :kiss:

Tämän piti/on meidän viimeinen ja mun piti sterilisaatioon mennä jo synnärillä mutta en sitä rohjennut tehdäkkään...ja niin se kuume jo jyllää tai on jo synnäriltä asti jyllänny...ukkokulta ei lämpenis kutoselle edes saunassa enkä hälle tästä tohtis kertoakaan että täällä pyörin mutta kylläpä tuo mut niin hyvin tuntee että tietää mun olevan toivoton tapaus. Hormoonikierukka ois tarkotus laitattaa 4kk synnytyksestä mutta tässä sitäollaan taas oltu "tuhmia" ja oltu ilman eetä..juups..

Onnea IK vauvasta! Ooteltiin sua tuonne o-puolella juttusille :)

Tärppionnea kaikille teille, toivotaan oikein paljon plussia ja pysyköön täti poissa!

Crocus ja pikkuherra "J" ens vkolla jo 3kk :O
 
Vihdoin ja viimein!

Postikusti toi kirjekuoren =) Tänään on alaselkää kuumottanut ja kirosin jo etukäten mielessäni kaupan, josta tilasin, jollei ehdi tikut tulemaan minun dippailuihini! Mutta pääsin dippaamaan ovistestin! Eipä tullut kuin yksi viiva. Eli ei ollut ovisjomottelua, ellei huomenissa näy jo jotain. Epäilen kyllä vahvasti että Oili tuli jo kp9 (viikkoa normaalia aiemmin) Oireet olivat yllättävän selkeät; Alavatsan juilimista vasemmalta, oikealta ja lopuksi keskeltä. Myöskin rintoja kuumotteli ja vuodossa vaalenapunaista. Kuume saa naisen kyllä kuuntelemaan ja tulkitsemaan kroppaansa. Se vain tuli niin aikasin, etten oikein usko sitä :LOL:
Ja Jos oikein hyvin menee, voisi tuo kuumottelu johtua vaikka kiinnittymisestä :rolleyes: Ainakin toivoa riittää :heart: Mutta juu, katselen ja ihmettelen ja jännitän

Onnittelut Crocus Pojasta :heart: :heart: Ja tervetuloa kuumeilemaan.... :)

Miab Niinhän se sanotaan, että tyttösiittiöt elävät pitempään ja poijjaat ovat nopeampia. En ole aikaisemmista raskauksista varsinaista ovista edes huomannut, vasta kun aloin tikuttelemaan (seitsemännen kohdalla), hämmästyin ettei minulle tulekaan ovis keskellä kiertoa vaan muutama päivä sen yli.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miab5
Tervetuloa taustalta mukaan hepuloimaan kunnolla :heart: :D ...paitsi jos ootte sellassii tyynejä tapauksia, mitä mä en ole... :D

Ja tervetuloa uudet vai vanhat-uudet :D

Täällä on ihan teurastamomeininki ja onneks on ollut ihan kotipäiviä tässä, ei työvuoroja kun ei uskalla taas lähteä ulos ovesta, kun saa pelätä ettei japanin lippu persauksessa vilahda.. Vihaan tällaista tädin riehumista:'(Ihan heikko olokin jatkuvasti.

Täs just tajusin että jos antais yrittää nappaa tästä kierrosta ja jos vielä nappais niin olis sitten neljäs raskaus suht samoille lasketuille ajoille :O Joista siis yksi elävä lapsonen meillä...

Mä vielä voivottelin mun ihanalle ystävälleni sitä että lokakuusta eteenpäin mua vähän pelottaa se pimeä vauva-aika ja kevät-kesä vauva-aika olis vähän houkuttelevampi. hän vaan totes suoraan, että kyllä ne sun hormoonimyrskyt tulee jokatapauksessa,paistoi aurinko vaikka yötä päivää vauva-aikana!:ashamed::LOL:

kp3 vaiko 4? Lasketteko kp1 silloin kun tulee vasta tuhrua vaiko sitten kun alkaa vuotaa...?:snotty:
 
:wave: taas piipahtamassa :wave:

Crocus76 onnea pojasta ja tervetuloa kuumeiluun :heart:

oliivitar ihanasti olet bongannut oviksen oireita...mä kävin ihan miettimään et ovuloinkohan nyt oikeasti jo tänään kun paineen tuntua löytyy vasemmalta puolelta. Välillä tuntuu ovis ihan älyttömänä kipuna, mut nyt on ollut muutama kierto hieman vaisumpi...limat :ashamed: yöks ne on jatkunut yllättävänkin kauan, viimekierrossa 10 päivää ja nyt jo kolmatta/neljättä päivää...

Milli78 mä laskeskelen aina vasta kun kunnon vuoto alkaa et muutama päivä ensin jotain tuhrua..pientä. Liekö se oikein?

Tänään olen saanut vuodattaa ilonkyyneliä oikein kunnolla. Paljon hyviä uutisia perheessä ja terveydellisesti helpottavia uutisia tytöstäni. :heart: Ei se raha, mutta se rakkaus....voiko parempaa asiaa olla kuin perhe?
 
Terve. :wave:

En olekkaan kerenny pitkään aikaan käydä täällä höpöttelemässä :rolleyes:
no mutta dpo11 tein vahvan plussan (mun menkat ei oo ees myöhässä, huomenna ois menkka päivä, ei taida menkkoja tulla tänne :D ) tänään dpo13, aamulla testasin vielä ja viiva vahventunut entistä enemmän :heart:

pienen toukkamme LA 23.9.2013 4+2rv :heart:

puhallan ja puuskatan plussatuulia teille kaikille :whistle:
 
Onnea crocus pikkuisesta :heart:
kristyr onnea plussasta

Itsellä dpo 3 ja kamala päänsärky heti aamusta. Tänään olisi lapsilla kaverin synttärijuhlat ja tuntuu ettei meinaisi jaksaa nyt kuljetella niitä, vaan haluaisin nukkua pari tuntia, mutta ei voi kun mies on töissä.
Aiemmin oli puhetta arjen kulusta ja meillä on kanssa tuo rajat selviksi ja molemmat auttaa toisiaan ja tukee ja sitten juuri tämä että annetaan toiselle se pari tuntia omaa aikaa vaikka ottaa pienet päiväunet, silloin jaksaa paremmin. Mies eilen sitten kysäisi isovanhemmilta mitä he ovat mieltä jos vielä yksi tulisi ja yllätyin kun vastaus oli että kyllä niitä lapsia saa lisääkin tulla :O Aiemmin oli että eiköhän jo riitä kun niitä on jo minulla 4 ja miehellä 3 aiemmista liitoista.
Kaikki ei vain asu meillä :( Olisi ollut ihanaa jos kaikki olisi asunut vielä "kotona", mutta isommat halusivat "kaupunkiin" asumaan, kun me asumme nykyään pikkuisella paikkakunnalla ja viihdymme täällä.
 
Onnea plussasta kristyr :heart:

Ihana asenne teidän isovanhemmilla carolina30+ aivan kateeksi käypi :popcorn: toisin se on meillä Meille kauhistellaan viikottain, että on se hyvä että teidän lapset on nyt päätetty että ne on tässä jne...olkoon muut mitä mieltä haluavat, hah.

Eilen oli kyllä selkeä ovis täällä. Paineen tunne alavatsalla ja vasemmalla puolella vihloi kunnolla. Sitten iski yllättäen myös migreeni...ja tietynlainen harmitus kun ei oltu miehen kanssa keritty petipuuhia harrastelemaan sitten maanantain muistaakseni. Että ei tässä kierrossa kyllä mahiksia ole...nyt sitä sitten odottelee vain taas kuukauden päivät. Laskujen mukaan mun ovis pitäisi olla vasta alkuviikosta, mutta ei kyllä voi siihen luottaa, pitää vain kuunnella kroppaansa. Nyt ei limaakaan enää juurikaan ole...grr

Mitäs muut?
 
Milli78 samat sanat, kaikinpuolin, ihan kuin mun tekstiä :D

Mut tykkäsin kevätvauvasta enemmän...tosin nyt kävis mikä vaan kp3 : /
Ja kunnon vuodosta vasta lasketaan kp1 ja siinäkin oli joku, että jos illasta alkaa kunnonvuoto, menee kp1 seuraavalle päivälle.

Minä menen nyt möksöttämään petiin, kun tämmöset hillopäivät tuli :(
 
Viimeksi muokattu:
mä käyn silti lukemassa teidän höpötyksiä vaikka en kauaa kerenny täällä pyörimään ja
enkä aina joutanut vaikka halusinkin, käyn henkisesti teitä kannustamassa :popcorn:
olen niin utelias tahtoo tietää kuka plussaa :LOL:

kristyr ja syystoukkamme (rv4+jotain) :heart:
 
moikkasta :wave:

Kovin hiljaista palstalla ollut...kuumeilenko yksinäni....:O

Täällä siis ovulaatio ohi ja petipuuhat jäivät täysin. Harmittaa kun tämä kierto meni näin...:ashamed: se odotus seuraavaan kuukauteen tuntuu piiitkältä....
 
soja Joko sinulla ja masu-asukilla on ollut ensimmäinen ultra? =)

Minulla menossa kp18 ja pikkuhiljaa/hyvin hitaaaaasti alkaa ovisviiva vahvistumaan. Epäilin sitä ovista jo tapahtuneeksi kp9, mutta tiedä tuota, saattoi olla menkkaränkän viimeisiä puistatuksiakin. Kierto on normisti jotakunikin 30 päivää... Hämillään tuon tädinretaleen takia taitaa olla koko pino :D Mokomakin
 
:wave: Kyllä täällä porukassa mukana ollaan!!

Täällä kp:t siis 21, ja oletetun oviksen aikaan oli kyllä tohinaa.. Toisesta ketjusta kyselinkin, että millä kp:illä olette plussan tikkuun saaneet? Minä ku oon aina testannu vasta ku täti on ollu sen viikon myöhässä... ja nyt ei millään jaksaisi odottaa :LOL:
 
Vitsit soja ihanilla viikoilla jo olet :heart:...tuossa viikolla 14 minulla on jo ollut ihan futispallomasu...hah. ihanaa odotusta :hug:

Mitä ovistikkuja käytät oliivitar ? Mä en oikein pysy kroppani perässä ja ovis oireita tulee välillä kierrossani kaksikin kertaa...tiedä sittenmikä niistä oikeasti on ovis...

Täällä meni näin et kp 10/29 alkoi limat...ja jatkui nyt lauantaille kp 15/29 jolloin tunsin kovat ovulaatio oireet. Sunnuntaina loppui limat kuin seinään ja ei mitään. Ni enkös ole aika oikeassa, että juuri tuolloin lima aikana, ehkä juuri kp 14 tai kp 15 oli ovulaatio...? Harmittaa niin, kun juuri tuona aikana ei m i t ä ä n petipuuhia...:(
 
milli78 :kiss: On sanonta että kp:t alkaa "Kunnon vuodosta, ei turhista tuhruiluista"

Miab5 Nyt on käytössä One step merkkisiä ovulaatiotestejä, ennen viimeisintä raskautta käytin David- merkkisiä ja ihan liuskoja vaan. Nyt aloin tikuttaa vasta kp 14, Koska posti hautoi minun tilausta miltein viikon. En ehtinyt tarkistamaan sitä "ensimmäistä aaltoa" Minulla on kierto heitellyt; Normisti tosiaan 27-32, mutta välissä äkäsiä lyhyitäkin kiertoja, taitaa iällä olla jo vaikutusta.
Ja noista limoista, olen käsittänyt että viimenen limapäivä olisi Oilin päivä ja kuiva kausi kun alkaa Ovis on ohi, Harmi jos jäi hyödyntämättä :( mutta jotkut itsepäiset siittiöt voivat elää yli 5 päivää :p Tässä linkki perhesuunnittelun kotisivuille, sieltä löytyy kyllä tietoa: Perhesuunnittelun kotisivut

Äippä 84 :LOL: Viisaathan sanoo, että tikuta vast,a kun kuukautiset ovat myöhässä. Ja se EI päde minuun :ashamed: Dpo10 näkyy jo jollain haamun tapaista. Viimeksi sain punaväriä tikkuun dpo12 Pregchec nimiseen testiin. Tosin aloin jo tikuttamaan jo dpo8 ja näin vaikka mitä viivoja. Plussasäteitä siulle matkaa tikutteluun
 
Kiitos oliivitar :hug: tää on tämmöstä ihanaa pähkäilyä tämä...:LOL:
Joskus tosiaan kiire on niin kova että petipuuhat jää ihan ajatustasolle vaikka kuinka haluaisi :ashamed: mutta nyt kun olen päivän tätä märehtinyt niin nousen täältä iloisin mielin ja tätähän se tjottailu kohdallani tarkoittaa, tulloo sit kun on aika =) Pidähän sinä parempaa huolta teidän pupuilusta kun minä täällä :LOL: ni saadaan pian testailuja jännätä!

Pitipä vielä kommentoida äippä84 että minä olen testaillut 3 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja plussaapa tuo on aina näyttänyt jo vahvasti, että sehän vain kertonut siitä että ovis on ollut ajateltua aikaisemmin kuin olin ajatellut...tsemiä!!!!!!
 
Kiitos onnitteluista :heart:

viikoista ei vieläkään tietoa, mutta taitaa olla viikko5 menossa (menkoista laskettuna) :rolleyes:
eilen tilasin yksityiselle alkuraskauden ultran, pääsee pientä moikkaamaan 14.2. ystävänpäivänä.. digitestin olen tehny kaksikin maanantai aamuna "raskaana 1-2" ja tiistaina illasta "raskaana 2-3" :D

hirveesti plussatuulahduksia teille kaikille huiskutan :whistle:
 

Yhteistyössä