Suu auki naiset.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sivustaseuraaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sivustaseuraaja"

Vieras
Miksi ette osaa sanoa omaa mielipidettä ääneen? Ihme narinaa sukulaisista ja vierailuista...Jos joku ei miellytä, niin ei häntä tarvitse sietää sen takia, että hän on sukulainen. Toisekseen, jos itse on väsynyt tai tilanne sellainen, että ei voi ottaa vieraita vastaan, niin sitten ei voi, se täytyy ikävä kyllä joillekkin vääntää rautalankasta, mutta omalla kustannuksella annetaan sukulaisten määrätä omaa toimitaa. Tehkää niin kuin teille ja perheelle on parasta, silloin elämä on huomattavasti helpompaa.
 

Yhteistyössä