grrrrrrrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut tiedätkö mikä on aika huolestuttavaa! Se, että meillä maku menee aikalailla yksiin
Voi tulla tappelu
Nooh mä en sulle näytä mun sutinaa, ennen kuin se on koukussa MUHUN ja sit voin esitellä---
grrrrrrrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut tiedätkö mikä on aika huolestuttavaa! Se, että meillä maku menee aikalailla yksiin
Voi tulla tappelu
Sama :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulla on niin kuuma että olen tässä tissit paljaana. :xmas:
Tehdään niin...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:grrrrrrrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut tiedätkö mikä on aika huolestuttavaa! Se, että meillä maku menee aikalailla yksiin
Voi tulla tappelu
Nooh mä en sulle näytä mun sutinaa, ennen kuin se on koukussa MUHUN ja sit voin esitellä---
Minä ainakin olen piilonaturisti :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä välillä hippaloin takiksella vähissä vaatteissa ja kotona usein alasti..
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut huomasin, että ei välttämättä kannata mennä laittamaan partsin ovea kiinni näin vähissä vaatteissa... Vaikka luulee ettei pihalla just sillon ole ketään :ashamed:
Mä haluan tälläisen! Paitsi söisin tuon ennen kuin löytäsin miehen, johon piirrelläAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:http://www.pikkutuhma.com/product_details.php?p=383
:saint: