JooAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Halvemmaksi tuli hakea ne tarjous Marabout :attn:
JooAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Halvemmaksi tuli hakea ne tarjous Marabout :attn:
Sama juttu! Tai vie Ikeaan... Mulla sängynjalatkin on irti :saint: tai siis irronneetAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:ja ruohonleikkurikin toimi, pärisi oikeen kunnolla--
Mutta mä tartten miehen noihin juttuihin... Kuka laittaa lamput kattoon ja ruuvaa mun kirjahyllyn kasaan? En mä ainakaan.
Eihän nuo vaikeata ole. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Sama juttu! Tai vie Ikeaan... Mulla sängynjalatkin on irti :saint: tai siis irronneetAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:ja ruohonleikkurikin toimi, pärisi oikeen kunnolla--
Mutta mä tartten miehen noihin juttuihin... Kuka laittaa lamput kattoon ja ruuvaa mun kirjahyllyn kasaan? En mä ainakaan.
Kiipee tuolilleAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:En minä ainakaan yletä kattoon laittamaan lamppua :ashamed:
Ei riitä!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kiipee tuolilleAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:En minä ainakaan yletä kattoon laittamaan lamppua :ashamed:
B)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:jahas mr sovinisti is here
Mä teen mielelläni ns. miesten hommia.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä oon nainen ja tahdon, että MIES hoitaa noi jutut