Kuinka niin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tämä alkaa olemaan jo liian omituista mulle
Kuinka niin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tämä alkaa olemaan jo liian omituista mulle
Kuules, me on susta tapeltu ja esitelty tissejä ja säärtä, joten tervetuloa :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tämä alkaa olemaan jo liian omituista mulle
Hienosti pidätte yllä sutinahenkeä, hyvähyvä B)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kuules, me on susta tapeltu ja esitelty tissejä ja säärtä, joten tervetuloa :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tämä alkaa olemaan jo liian omituista mulle
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tämä alkaa olemaan jo liian omituista mulle
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mä haluan tälläisen! Paitsi söisin tuon ennen kuin löytäsin miehen, johon piirrellä
Mä voitin :saint: :saint: joten sä oot mun sutina halusit tai etAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tissejä, sääriä, tappelua. verta ja henkselinkappaleita
Piirtelisin suklaalla lautaseen kuvioita ja nuolisin poisAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mä haluan tälläisen! Paitsi söisin tuon ennen kuin löytäsin miehen, johon piirrellä
Tai joisi suoraan pullosta.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Piirtelisin suklaalla lautaseen kuvioita ja nuolisin pois
Mä lupaan olla piirtämättä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minuun ei ainakaan piirrä kukaan muu kun ansioitunu ammatti tatuoija :attn:
Luovutetaan... Olet paras sutinoitsija Ja ansaitset ketjun ainoan miehenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä voitin :saint: :saint: joten sä oot mun sutina halusit tai etAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tissejä, sääriä, tappelua. verta ja henkselinkappaleita
Halvemmaksi tuli hakea ne tarjous Marabout :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Tai joisi suoraan pullosta.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Piirtelisin suklaalla lautaseen kuvioita ja nuolisin pois
KIITOS!MÄ oon APAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Luovutetaan... Olet paras sutinoitsija Ja ansaitset ketjun ainoan miehen
Minä voin ottaa sen hukatun pään sitten :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä jaetaan minua kun halpaa makkaraa. ei se kuulkaa ihan noin mene :snotty:
:hug: :hug: (vilauttaa paljasta pintaa) :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä jaetaan minua kun halpaa makkaraa. ei se kuulkaa ihan noin mene :snotty: