Se voi painua vaikka puistoon. :xmas: Eikä tarvi pelätä. Mies on välillä aika suvaitsevainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:upotatko omas miehes suohon siks aikaa
Se voi painua vaikka puistoon. :xmas: Eikä tarvi pelätä. Mies on välillä aika suvaitsevainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:upotatko omas miehes suohon siks aikaa
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Se voi painua vaikka puistoon. :xmas: Eikä tarvi pelätä. Mies on välillä aika suvaitsevainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:upotatko omas miehes suohon siks aikaa
OookeiAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:se on aikoinaan nähny mun tissit :ashamed:
Tähän en osaa kommentoida mitäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:jooooo :snotty:Mutta mun tissit oli silloin hyvännäköset :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Tähän en osaa kommentoida mitään
No sinä tiedät mun miesmaun :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oli oli
Ja kaupassakin oli.... Myyjäpoika, mutta liian nuori :saint: helle on sekoittanut mun pään...
Mä tykkään kuitenkin miehisestä miehestä ja vanhemmista kuin ite oon...
Sanoin et sit ku olet vanhempi ja löydät kivan tytön, niin menet sit sen kanssa häämatkalle... Äiti voi tulla sit mukaanAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::heart: lööööööv romance
Mut tiedätkö mikä on aika huolestuttavaa! Se, että meillä maku menee aikalailla yksiinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu::saint: tiedän ja sä mun