Sääret multa löytyy, mut mitkä tissitAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:houkutellaan takas, tissit esiin ja sääret
Saat sinäkin tulla. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Miks mua ei kukaan pyydä bisselle! Tai siis lonkerolle :kieh: :kieh:
Ja sinäkin. Tänne mahtuu. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:EIKÄ MUA!
No mä näytän mun riiput :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Sääret multa löytyy, mut mitkä tissitAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:houkutellaan takas, tissit esiin ja sääret
Mä en turhia ehdottele miehille. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tuo tosissaan pyytäny. viimestään sitten peruu kun olen ovikelloo soittanu
Kuka asuu lähimpänä päätöntä?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt alkaa kissatappelu, kenen viereen päätön majoittuuuuu????
Lähden Viikolla vai viikonloppuna?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:NINNIKA: lähdetkö kanssani lonkerolle joku päivä? Mä voisin jäädä Lahteen yöksi :saint:
MÄ?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Kuka asuu lähimpänä päätöntä?
Viikollakin käy, ens viikolla?Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Lähden Viikolla vai viikonloppuna?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä en turhia ehdottele miehille. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tuo tosissaan pyytäny. viimestään sitten peruu kun olen ovikelloo soittanu
Mä oon sinkku :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:upotatko oman miehes suohon siks aikaa
Ja minä olen vielä sinkumpi... Ja epätoivoisempi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon sinkku :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:upotatko oman miehes suohon siks aikaa
Älä tuu mun tontille :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ja minä olen vielä sinkumpi... Ja epätoivoisempi :saint: