Ei niin.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei ole elämää edes päivällä :ashamed:
Ei niin.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei ole elämää edes päivällä :ashamed:
Mihin meette?Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Meillä ruoka- ja lepotauko... Sit taas menoks
Ok, hitto että on tylsää, kun suunnitelmat menee päin persettä... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei hajuakaan vielä Kai me jotain keksitään, jos ei muuten niin leikkikselle
VAAT?Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Meillä päin tyttöset käy farkut ja paita päällä uimassa
Mun varmaan tartteis, ettei läskit lyllyis...Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mutta ei siinä mitään... Pitää varmaan itsekkin joskus kokeilla.
Mikähän miussa on vialla, noista nuo mansikat kuulostaa paremmalta Pelottavaa.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita
Auts, mun ei tee mieli karkkia eikä sellasta, kun oon ollu viikkotolkulla ilman. Nyt ei passaa aloittaa enääAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita
Mulla tosin kävi köpelösti viime kauppareissulla ku oli kaksi maraboun levyä tarjouksessa :kieh: :kieh:
Toivo menetettyAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mikähän miussa on vialla, noista nuo mansikat kuulostaa paremmalta Pelottavaa.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita
Olet saanut auringonpistoksen taikka sitten olet muuten vain kipeä?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mikähän miussa on vialla, noista nuo mansikat kuulostaa paremmalta Pelottavaa.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita
Ei munkaan tehnyt mieli, mutta silti ostin... Ja söin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Auts, mun ei tee mieli karkkia eikä sellasta, kun oon ollu viikkotolkulla ilman. Nyt ei passaa aloittaa enääAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita
Mulla tosin kävi köpelösti viime kauppareissulla ku oli kaksi maraboun levyä tarjouksessa :kieh: :kieh:
Voi Toivo parkaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Toivo menetettyAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mikähän miussa on vialla, noista nuo mansikat kuulostaa paremmalta Pelottavaa.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Jäätelöä ja mansikoita