Tänne kanssa! Ei mitään juureksia!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh:
:saint:
Tänne kanssa! Ei mitään juureksia!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh:
No mikä teillä on vikana? Mies ei halua sinua?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulla olisi noita ottajia mutta en nyt seksin takia halua "vaihtaa" miestä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja :p:Sinua ei kutsuttu, puhuttiin oikeista miehistäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Eli mieheltä seksin lisäksi rahaa vai? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No mä tahdon kunnon miehen, en pelkkää seksiä. Seksiä sais jos tahtois, mut mä tahdon enemmän...
Mies ei halua nusasta.Alkuperäinen kirjoittaja :p:No mikä teillä on vikana? Mies ei halua sinua?
Ei kiitos, mä maksan ite omat shoppailuni. Mä tahdon paaaaljon muutaAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Eli mieheltä seksin lisäksi rahaa vai? :headwall:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mies ei halua nusasta.
Tarkoittanee parisuhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Eli mieheltä seksin lisäksi rahaa vai? :headwall:
Höh. Päässä vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mies ei halua nusasta.Alkuperäinen kirjoittaja :p:No mikä teillä on vikana? Mies ei halua sinua?
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::hug: Lilithille selän takia
Mie koitan keksiä jotain uutta kivaa...
Mikä lie sillä.Alkuperäinen kirjoittaja :p:Höh. Päässä vikaa.
:saint: :saint: anna mennäAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vetäisköhän aamupäiväkännit? Anoppi antoi eilen keissin bisseä. :xmas:
Kuullostaa, hmm, lomalta B) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Vetäisköhän aamupäiväkännit? Anoppi antoi eilen keissin bisseä. :xmas:
:hug: :hug: on rankkaaa, tosi rankkaaaaAlkuperäinen kirjoittaja ninnika::flower: Meille kaikille puutteessa eläville :saint:
Kannattaa hommata pienen pieni asunto, jonka saa siivottua nopeesti. Lisäks opetat lapsukaiset siivoomaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ja siivotakin pitäis, paskanmarjat kun ei kiinnosta toi yhtään ja sen on näköstä
esikoinen on boheemi ja kakkonen on järjestelmällinen, mä olin ennen siisti mut nykyään EVVK.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Kannattaa hommata pienen pieni asunto, jonka saa siivottua nopeesti. Lisäks opetat lapsukaiset siivoomaan :saint: