Veikkaan että sen takia se on tiensä löytänytkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:tuohan on kuin sanonko mikä no muna,vai onko muut eri mieltä?
Nainen! Naapureiden iloksi kannattaa aina jättää vaatteet komeroon!!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pitäiskö mennä laittamaan vaatteet päälle, vai saako lomalla heilua alasti?
no niin mä myös ajattelin,tää on niin hulvaton ketju,mutta hyväAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Veikkaan että sen takia se on tiensä löytänytkin tähän ketjuunAlkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:tuohan on kuin sanonko mikä no muna,vai onko muut eri mieltä?
Viude vaude! Muija unohtanu syödä ku olet netissä vaan palloillutAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mut hei, nyt tarttee kehua: mä vedin eilen yhen farkkuhameen päälle, johon en ihan mahtunut tossa pari kuukautta sitten ja katso: se oli kun hanska, sopis just hyvin...
Mut se oli ihan sun piristykseksi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Tää ketju on paras, eikä täällä yleensä haukuta ketään, paitsi eilen miehiä (voi miehet)
Niin oli :heart: :heart: kiitos kun yhdyitAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut se oli ihan sun piristykseksi :heart:
Ainahan minä nyt sinuun...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin oli :heart: :heart: kiitos kun yhdyitAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Mut se oli ihan sun piristykseksi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh:
Mulla olisi noita ottajia mutta en nyt seksin takia halua "vaihtaa" miestä. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh:
Sinua ei kutsuttu, puhuttiin oikeista miehistäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä tahdon miehen, oikeen miehen :saint: :kieh: :kieh: