:ashamed: :snotty: masisAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ei minullakaan, mutta piankos niitä keksii B)
no se lähti joskus aikoinaan "vitsistä" ja meillä oli tylsää ja sit alettiin sutista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Mistäs nämä ketjut on muuten lähteneet liikkeelle? Tämä ei taida olla eka?
Kiitos, ja kyllä mua edelleen vaan ketuttaa ja sit se pertsikään ei onnistu, ei oo lapsenvahtia :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Okei sitten...
Okei Kun tuntuu että teitä on vain kaksi tai kolme ja vieraileva päätönAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:no se lähti joskus aikoinaan "vitsistä" ja meillä oli tylsää ja sit alettiin sutista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Mistäs nämä ketjut on muuten lähteneet liikkeelle? Tämä ei taida olla eka?
ekoissa ketjuissa meit' oli muistaakseni 5-6 aktiivista, nyt muutama...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Okei Kun tuntuu että teitä on vain kaksi tai kolme ja vieraileva päätön
Ja olen vielä uusi täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Okei Kun tuntuu että teitä on vain kaksi tai kolme ja vieraileva päätönAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:no se lähti joskus aikoinaan "vitsistä" ja meillä oli tylsää ja sit alettiin sutista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Mistäs nämä ketjut on muuten lähteneet liikkeelle? Tämä ei taida olla eka?
No sä oot jo kalustoa.Alkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ja olen vielä uusi täällä
Ai ennen kuin tulit, oli vain justjuu ja päätön? UhhuhAlkuperäinen kirjoittaja ninnika:Ja olen vielä uusi täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Okei Kun tuntuu että teitä on vain kaksi tai kolme ja vieraileva päätönAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:no se lähti joskus aikoinaan "vitsistä" ja meillä oli tylsää ja sit alettiin sutista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :p:Mistäs nämä ketjut on muuten lähteneet liikkeelle? Tämä ei taida olla eka?
Olet sellain sutisija et saat sutistua vaikka yksikseen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:B) tai mä yksin
tuohan on kuin sanonko mikä no muna,vai onko muut eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort: