J
Jaana
Vieras
Voi kuinka moni näistä kirjoituksista on kuin suoraan entisestä elämästäni! Seurustelin suht pitkään juuri vastaavanlaisen empatiaan kyvyttömän miehen kanssa. Kaikkiaan kolme kertaa palasin uudelleen hänen luokseen kunnes oli pakko luovuttaa. En voinut elää sellaisessa suhteessa vaikka RAKASTIN häntä niin paljon, että tuntui kuin sydäntä olisi revitty irti rinnasta. En voi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei tue minua millään tavalla, ei ole kiinnostunut tekemisistäni, ei jaa asioitaan kanssani, ei ota minua huomioon eikä varsinkaan K-E-S-K-U-S-T-E-L-E kanssani. Joka kerta kun sanoin haluavani erota hän vaikeni kuin muuri ja jatkoi rauhassa uniaan. Täysin viileästi katsoi kun keräsin kamppeeni ja sanoin ""tässä se nyt sitten olis. Hyvää jatkoa sulle"". Mitään kommenttia ei tullut suuntaan tai toiseen, kyse oli kuulemma vain minun päätöksestäni ja minä halusin erota. Hänellä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Kun kului muutama viikko mies otti aina yhteyttä. Kertoi kuinka kaipasi, ei halunnut menettää, olin hänelle kaikkea mitä hän halusi tulevaisuudelta ja tulevalta aviovaimolta. Kolme kertaa uskoin parempaan ja rakastuneena palasin hänen luokseen. Ehkä viikko meni hyvin ja mies esitti huomaavaista, mutta sen jälkeen sama meno jatkui. Illat vietettiin hiljaisuuden vallitessa, kun ei saanut puhua miehen lempiohjelmien päälle. Vain miehellä oli stressiä ja vaikeaa työssä, minä en sellaisesta kuulemma voinut mitään ymmärtää. Parempi siis oli, että sysyin hiljaa.
Ei noin voi elää. Uskokaa, eron tuskasta selvittyänne elämä on PALJON parempaa kuin tuollaisten miesten kanssa eläminen. Ja niitä toisenlaisiakin miehiä on, uskokaa pois. Kyllä sydän sanoo milloin homma toimii ja milloin ei.
Ei noin voi elää. Uskokaa, eron tuskasta selvittyänne elämä on PALJON parempaa kuin tuollaisten miesten kanssa eläminen. Ja niitä toisenlaisiakin miehiä on, uskokaa pois. Kyllä sydän sanoo milloin homma toimii ja milloin ei.