Minä jäin rv 23 alkaen sairaslomalle kipeiden harjoitussupistusten takia, vaikkei kohdunsuulla ollut muutoksia tms. Minulla oli fyysinen työ johon sisältyi kävelyä noin 10.000- 15.000 askelta päivässä, ja lisäksi paljon taakkojen nostelua, painaviakin.
Kun yritin palata töihin, kipeitä suppareita alkoi tulla minuutin välein. Kun lepäsin, ne hellittivät. Kävin pari kertaa yrittämässä töissä, mutta aina sama juttu. Kipeä harkkasupistelu paheni niin , että rv 39 en pystynyt kuin käydä 50 m päässä lähikaupassa hiljakseen kävellen, niin ne jo alkoi. Imuroidakaan en pystynyt.
Mulla noi harjoitussupistukset otettiin vakavasti ehkä siksi että mulla oli perussairauteni vuoksi riskiraskaus, ja olin erityisseurannassa. Ja siskollani, jolla on sama perussairaus, on takana kaksi ennenaikaista synnytystä, jotka ovat alkaneet juurikin kipeillä harjoitussupistuksilla. Eka auva syntyi rv 32 ilman ennakkovaroitusta, ja toisessa raskaudessa hän joutui makaamaan sairaalassa viimeiset 2 kk, ja lapsi syntyi rv 38.
Koska siskollani meni noin, niin siksi minuakin kehotettiin heti lepäämään, kun alkoi kipeitä harjoitussupistuksia tulla. Mulla meni kyllä kaikesta huolimatta kaikki hyvin, vaikka se ainainen lepäily vähän tympäisi. Poika syntyi rv 40+1.