Super-Setis: Verokarhu on loputtoman ahne ja inhottava verenimimijä!

vierailija
Sun ikäluokan ahneuden takia tulevat ikäluokat ei pääse eläkkeelle,kuin vasta 70sinä. Et jatka vain sitä verojen makselua kiltisti.
Mut olet kyllä tyypillinen ikäluokkasi (ahne tai tyhmä) edustaja, et maksa veroja ja viet työpaikankin joltain sitä tarvitsevalta. Aina sama selitys, "koska minä.."
Harvinaisen typerää ja onnetonta trollausta 🙄

Siis minähän maksan eläkkeestäni yli 30% ja sivutuloista törkeät 41,5% veroa.
Vain yksi (1) erillinen keikka kymmenestä oli ns. verovapaa. Nämä hommat vaativat sellaista erikoisosaamista, ettei esim. kellään muulla tällä palstalla ole vastaavaa. Olen siitä aivan varma, eikä tämä ole omakehua! Vaan faktaa.

He kääntyivät puoleeni, kun eivät löytäneet ainoatakaan alan yritystä, jolla olisi ollut ko aikaikkunassa mahdollisuutta suoriutua siitä. Jos en olisi tehnyt niitä ajallaan, niin kymmenet ihmiset olisivat olleet työttömiä viikkotolkulla.
Eli rauhoitu hyvä ihminen 😏

Super-Setis
 
vierailija
No aina pitää yrittää, vaikka luulen, että rappusissa konkkaaminen ei ole ihan mun ydinaluetta liikunnassa
Joo ei kannata kylmiltään kokeilla. Joskus tuli kuittailtua ikärasisteille, että otatko rappuhaasteen vastaan, niin hiljenivät noloina 😁

No joo, pilates ja jooga ovat kyllä tuttuja. Oon aikas notkea, vaikka taisi nyt mennä omakehun puolelle.
Faktat ei oo omakehua 😎 👍

Niinkuin totesin aiemmassa viestissäni.

Mutta mites me ateistit?
Mehän pärjätään kaikkein parhaiten kun ei meillä ole takaraivoissamme kummituksia paineistamassa ja kyttäämässä arkielämäämme joltain pilvenreunalta käsin. Eikä aihetta pelätä joutumista jonain päivänä löylyosastolle 😈:n kanssa 🤣🤣🤣

Tulee mieleen heti Ekkoparka, jolla nuo asiat kalvaa kokoajan mieltään 😰


SS
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Eihän tuohon yksittäinen ihminen ole voinut vaikuttaa. Ja miksi laskelmat sitten tehtiin virheellisesti? Koska syntyvyyden oletettiin säilyvän jokseenkin ennallaan.
Syyllinen ei siis ole Super-Setiksen itsekäs sukupolvi, vaan lisääntymään haluttomat 1970-luvulta eteenpäin. He ovat olleet itsekkäitä ja halunneet jatkaa teinivuosiaan nelikymppisiksi.
Nii siis te itsekkäät, jotka heiluttelitte peittoja, kun olisi pitänyt opiskella ja tehdä töitä. Ja sitten tyhjensitte eläkekassan paisuvilla vaatimuksillanne.

Olisi luullut, että tiedät eläkejärjestelmästä, muttet tiedä. Onpas ikävää.

Harvinaisen typerää ja onnetonta trollausta

Siis minähän maksan eläkkeestäni yli 30% ja sivutuloista törkeät 41,5% veroa.
Vain yksi (1) erillinen keikka kymmenestä oli ns. verovapaa. Nämä hommat vaativat sellaista erikoisosaamista, ettei esim. kellään muulla tällä palstalla ole vastaavaa. Olen siitä aivan varma, eikä tämä ole omakehua! Vaan faktaa.

He kääntyivät puoleeni, kun eivät löytäneet ainoatakaan alan yritystä, jolla olisi ollut ko aikaikkunassa mahdollisuutta suoriutua siitä. Jos en olisi tehnyt niitä ajallaan, niin kymmenet ihmiset olisivat olleet työttömiä viikkotolkulla.
Eli rauhoitu hyvä ihminen

Super-Setis
Perustit ketjun ylpeilläksesi veronkierrolla. Onneksi tajuat nyt vähän itsekin, että mokasit.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Odotahan vaan kun Annie alkaa maksamaan perintöveroa....
Maksaa mitä verottaja vaatii, huomattavan paljon jää kuitenkin fikkaan. So?

Perustit ketjun ylpeilläksesi veronkierrolla. Onneksi tajuat nyt vähän itsekin, että mokasit.
Huvittaa tuo loputon katkeruutesi 😁

Se 500€ seteli ei ollut pois suomalaisesta taloudenkierrosta. Ulkolainen varakas omistaja maksoi sen omistaan käteeni. Omien verojensa jälkeen 👍

SS
 
vierailija
Maksaa mitä verottaja vaatii, huomattavan paljon jää kuitenkin fikkaan. So?



Huvittaa tuo loputon katkeruutesi

Se 500€ seteli ei ollut pois suomalaisesta taloudenkierrosta. Ulkolainen varakas omistaja maksoi sen omistaan käteeni. Omien verojensa jälkeen

SS
Eli ketjun aihe ei sitten pidäkkään paikkaansa. Mut älä kerro enempää, alkaa mennä aika laittomaksi yrityksen touhut.
 
vierailija
Turha tosiaan jatkaa kun kiellät kaikki faktat

Mistä lähtien rahalahjan antaminen on ollut laitonta? Tuo 500 € mahtuu kirkkaasti verovapauden piiriin

SS
Vai että maksetaan teille rahaa lahjana tehdystä työstä..
Kun se ei nyt vaan mee niin, et firman pomo voi palkata sut projektiin ja antaa sitten "lahjarahaa" omistaan verottomasti.
Kandee valaista sun mamupomoo verolainsäädännöstä.
 

Yhteistyössä