suositelkaa matkarattaita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
saisi olla suht edulliset mutta kuitenkin hyvät! gracoa en aio ostaa meillä oli viim.keväänä rattaat ja niissä oli koko ajan vikaa vara osaa odotin yli puolivuotta jonka ajan rattaat seisoivat varastossa kun takuu ei pelannut.

Carenan rattaat on ollut meillä ja hyvät ovat olleet. Hintakin oli kyllä enemmän kuin kohdallaan, kun sain ne hintaan 79? Vauvatalo Johannasta täältä Treelta. Lähtöhinta niillä siis 199?.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä en osaa muuten suositella, mutta Carenan Easyja en suosittele... tosi huonot rattaat

No mä en muista, että mitkä Carenat noi nyt on. Mutta tosi tukevat ovat olleet ja helppo kasata. Ei ole mitään valittamista kyllä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:
Mä en osaa muuten suositella, mutta Carenan Easyja en suosittele... tosi huonot rattaat

No mä en muista, että mitkä Carenat noi nyt on. Mutta tosi tukevat ovat olleet ja helppo kasata. Ei ole mitään valittamista kyllä ollut.

Tuskin easyt jos lähtöhinta melkein 200e.

Tätä on helppo peesata, nää easyt on hirveet, ei käänny, narisee, nitisee, renkaat lömpöttää.. siis kauheet.

Iso peesi!
Meiltä lähtee rattaat piakkoin vaihtoon. Ei jaksa noiden rimpuloiden kanssa enää pelehtiä. :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Tätä on helppo peesata, nää easyt on hirveet, ei käänny, narisee, nitisee, renkaat lömpöttää.. siis kauheet.

Iso peesi!
Meiltä lähtee rattaat piakkoin vaihtoon. Ei jaksa noiden rimpuloiden kanssa enää pelehtiä. :kieh: :headwall:

Meillä menee kanssa vaihtoon... kun ei niillä pentele pääse edes SISÄLLÄ kulkemaan kaupassa

Iso peesi!

Meillä menee kanssa vaihtoon... kun ei niillä pentele pääse edes SISÄLLÄ kulkemaan kaupassa

Niinhän onkin, jestas että ärsyttää jossain vähänkin liukkaammalla lattialla työnnellä. |O

Iso peesi!

Ei niin, hiki pukkaa otikosta kun saa ottaa niin hirveen suuren kaarteen ja vääntövoiman et, ne menis edes hiukun sinne mihin yrittää..

Emma BMX, hinta/laatu suhde hyvä, ostin alennuksella lastentarvikkeesta 69?,
mitään vikaa ei ole ollut, suht isot hyvin pyörivät pyörät. ja rattaat saa helposti kasaan.

Mulla on ehkä outo maku (?) mutta oon tykännyt Scootereista ja liikkunut niillä näppärästi niin kaupoissa kuin lenkkipolullakin. :D En osaisi ite olla sellaisten tosi heppoisten viritysten kanssa, noi on tukevat ja siksi musta kivemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko nämä mistään kotoisin? jos jollain on kokemusta ni kertokaa!
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2277/pl#

Voishan olla ihan hyvät, ainakin noissa on säädettävä jalkatuki ja ihan ok näköset. Mut ei voi tietää et millaset ne on työntää. Edullisetkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on ehkä outo maku (?) mutta oon tykännyt Scootereista ja liikkunut niillä näppärästi niin kaupoissa kuin lenkkipolullakin. :D En osaisi ite olla sellaisten tosi heppoisten viritysten kanssa, noi on tukevat ja siksi musta kivemmat.

Meil kans scootterit ja niitä käytän joka paikas..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Peesi =)
Meillä myös Scooterit =) Ja nuo Miraget myös...

file.php

meillä nämä punaisena ja ostin myös alennuksesta 79? ja ihan kauheet on...narinaa, jäykkyyttää yms...käytin takuussa, vaihdettiin renkaat ja sama homma jatkuu, en saanut kaupan purkua...hävettää olla liikenteessä kun narisevat ja paukkuvat kuin olisivat vanhatkin...tytöllä oli vaunuaikana käytössä miun vanhat vaunut ja ne ei ees narisseet....

ohjeeksi miulle annettiin että viikottain ottaa renkaat irti, huuhdella ne kaikki osat, antaa kuisua ja laittaa crc:tä....just kivä kiitti vaan sanoin kyllä silloin...olisin tuon tiennyt niin oisin pitäytynyt gracojen mirageissa...ne oli kaukalon kanssa ja eivät narisseet ja hyvin toimivat...

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
ohjeeksi miulle annettiin että viikottain ottaa renkaat irti, huuhdella ne kaikki osat, antaa kuisua ja laittaa crc:tä....just kivä kiitti vaan sanoin kyllä silloin...olisin tuon tiennyt niin oisin pitäytynyt gracojen mirageissa...ne oli kaukalon kanssa ja eivät narisseet ja hyvin toimivat...

Oho, antoivatpa työläät ohjeet. Me ollaan vain ruiskutettu renkaisiin sellaista jotain öljy-crc-juttua ja hyvin toimii taas muutaman viikon ajan. :headwall:

Yhteistyössä