kokemuksia carena double swingeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko hyvät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko hyvät

Vieras
Vertailen tässä tuplarattaita jotka pitäisi hankkia eri-ikäisille sisaruksille, vastasyntyneelle ja vajaa parivuotiaalle. Nuo carenat olisi hintansa puolesta hyvät koska kalliimpiin ei paljon varaa ole... Käytiin niitä katsomassa kaupassa mutta en ole vieläkään varma ostaisko vai ei.
Niissä kun työntösuunta on vain naama menosuuntaan eikä ole kurkistusluukkua kuomussa että sitten pitäisi olla koko ajan kurkkimassa miten vauva pärjää eikä isompi pääse huitomaan sitä, onhan siinä se "väliseinä" mutta miten se pelittää käytännössä, onko molemmilla oma rauha? Sitä erillistä vaununkoppaa, minkä saisi käännettyä toisinpäin, ei aiota ostaa koska meillä on valmiina pehmeä kantokoppa joka käy noihin rattaisiin.
Sitten huomasin että tilavana mainostettu tavarakori on kaksi erillistä kangaskoria molempien istuinten alla ja jos toinen selkänojista on käännetty makuuasentoon (niinkuin se tietysti vauvan kanssa on) niin selkänoja peittää kokonaan sen toisen puolen tavarakorin eli käyttää voi vain toista koria. Eipä mahdu suuret ruokaostokset kyytiin, paitsi tietysti jos ja kun ostaa verkkokassin työntöaisaan.
Muuten nuo rattaat oli ihan hyvän oloiset. Erilliset kuomut on tosi hyvät, kun vauva tarvii kuomua jatkuvasti ja isompi saattaa haluta nähdä paremmin jolloin kuomun voi laskea. Samaten erilliset turvakaaret on hyvät ja kääntyvät mutta tarvittaessa lukittavat etupyörät.
Jarruja en huomannut katsastaa noista, eli kai niissä jarrut on?
Kokemuksia näistä kärryistä lueskelisin mielelläni :)

Ootko käyny koeajamas? Meil ois suunnitelmis hankkia kans jotkut edulliset tuplat ja noita mietin mutta kävin kokeilemas ja mulle se työntöaisa on aivan liian ylhäällä. Sehän on 110cm korkealla ja olen 158cm.

Kyllä niitä siellä kaupassa työntelin ja esikoinenkin vaati päästä istumaan niihin. Ihan hyvä työntökorkeus meille molemmille, itse olen 172cm ja mies pari senttiä pitempi.

Meillä on kyseiset menopelit ja ollaan tykätty, meillä on käytössä siinä se vauvankoppa pienemmällä pojalla. Meillä on pojat 2v3kk ja 7kk. Ne on kuitenkin tilavat, mutta silti mahtuvat hyvin autoon ja hissiin ja kaikista ovistakin ollaan niillä mahduttu kulkemaan. Mainitsit niistä tavarakoreista, tavarakorien sivuilla on vetoketju joten sen saa sivusta avattua jos esim. toinen selkänojista on alhaalla.
Voin kyllä suositella :)