Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Mä siirryin samaan sänkyyn nukkumaan, missä edellisenä yönä nukkui vielä miehen ex ja mies... :ashamed: Voitinks mä?![]()
Mun miehen ex nukku siinä sängyssä vielä varmaan mun jälkeenkin. :kieh:
Siitä ei täyttä varmuutta ole, onko ne vielä pannutkin siellä sen jälkeen kun me ollaan jo...
No joo.Mies varmaan hermostuu kohta jos tulee tohon kurkkiin näit juttuja.
![]()
Me muutettiin ja se sänky muutti meidän mukana, ja muutaman kuukauden päästä myytiin se takaisin sille miehen exälle... eh he he... menipä sekavaks, siinä oli harrastettu sitte puolin ja toisin vaikka ja mitä...![]()
Ai niin, lisäämpä vielä,että nukuin vielä samoissa lakanoissa... kerpele...
ja miehen ex tuli keskellä yötä nukkumaan saman katon alle, samaan huoneeseen, sohvalle (yksiö).
Kieltämättä siinävaiheessa oli jo melkosen pönttö olo...![]()
Joo, lakanat. Mun mies ei omistanut pesukonetta.. En oo ihan varma ett kävikse pesettään lakanat välissä äidillään. Kerkeskö ne kuivua?![]()
Nukuin vaatteissani loppujen lopuks... kyllä siinä vaiheessa jo alko hävettääkin niin perkeleesti... enkä tainnu kyllä ajatella kovin paljoa niitä lakanoita siinä vaiheessa...![]()
Lasketaanko alusvaatteet... ?? Sitt mäkin nukuin vaatteet päällä. B)
Ehkä tästä kriisistä voi just ja just selvitä. :xmas: