Ei kannata siivota silloin kun mies ei ole kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Sitten saa eron jälkeen jälkeenpäin kuulla pikkulintujen kautta, että "ei ole koskaan tehnyt mitään, kuten siivonnut"

|O :xmas:

Onneksi exän pyykit peseytyivät itsestään, ruoka tuli jostain automaatista pöytään, koirankarvatkin olivat kadoksissa ihan itsestään, asunnossa ei ilmeisesti koskaan ollut pölyä kun sitä ei hyllyissä näkynyt, vessakin kiilsi itsestään.. joo o.

Käytiin kyllä luova keskustelu nykyisen kanssa siitä, että onko se näin että mä en tee kotona mitään ja se vakuutteli sitä että ennemminkin se on niin että teen ihan hirveästi kaikkea.

Kuinka moni tuollaista tulee ajatelleeksi, että tajuaako mies sitä että se asunto ei itsestään pysy siistinä ja jos ei näe puolison siivoavan, kenties se on siivonnut jo päivällä tai työmatkojen aikana???

Jaa, onneksi mulla ei ole niin urpoa miestä, että nalkuttaisi kuinka en ole mitään tehnyt.
Hän kyllä huomaa jos on siivottu, eikä tod nalkuta jos en siivoa... osaa itsekin siivota.
Mieluusti siivoan kun ei ole kotona, eikä hän tykkääkään pyöriä jaloissa jos yksin siivoan.

Ruuat meillä tekee mies, minä siivoilen sitten enempi...

Ja ei kiinnosta mitä exät puhuu, siinähän puhuvat jos ei muuta tekemistä ole.

Yhteistyössä