eli mulla ole ikinä kadonnut ilman lääkitystä. Pahenee vain päivä päivältä. Joten sulla tuskin on kyse hiivasta. Emättimen kuivuudesta ennemminkin. Koita Ceridal ölyjyä mieluummin.
Canesten pakkaus jossa on voiden + kapseli, on paras ja se lievittää kutinaa tehokkaasti. Tehokkain on se jossa on vain 1iso kapseli, (eikä kolmea pienempää jota kans myydään).
Canestenin turhaan käyttäminen, varmuuden vuoksi, poistaa emättimen omaa hyvää bakteerikantaa ja altistaa sen jälkeen tulehduksille yms. joten ei kannatakäyttää turhaan.
Itse olen käynyt lääkärissä melkeinpä joka hiivan takia. (joita noin5 ) Ja myöhemmin antibiottikuurin seurauksena tuli jatkuva hiivakierre, johon ei tehonnut canestenkaan vaan piti ostaa reseptilääkkeitä.
Mieheen se voi tarttua yhdynnässä, mutta mies kyllä huomaa oireet heti ja käy varmaan lääkärissä sen takia. ja saa canestenvoidetta siihen. Eli hän EI saa siitä piilevää hiivaa, jota tartuttaisi eteenpäin. Ei sun tarvii siitä kertoa miehelle. Sillä jos hän hiivatartunnan on saaut niin kyllä hän varmaan lääkärille juoksee! Oireet tutlevat nopeasti(kirvely, punoitus, kutina)
Mutta hiiva ei tartu kovin helposti miehiin.