Suosikki TV-ohjelmasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuiskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin monia hyviä.

Ihan parhaimmista parhaimpia kuitenkin on lauantai-illan luontodokkarit yleltä!
Niitä on pienestä pitäen tapitettu lauantaisin saunan jälkeen, ja tätä perinnettä jatketaan :)

lentoturmatutkimukset, komedia sarjat, monk (paitsi se lopettettiin),dokumentit(historia),Ruoka ohjelmat(kuuluisat kuppilat, kurjat kuppilat), suomen tulli ja no ehkä bb. (sillon kun vetävät Överit)

Katson tosi vähän telkkaria, mutta jos katson niin ohjelma on Hercule Poirot, Avara luonto tai Huutokaupan metsästäjät.

Sokkokokkia, Master Chefia ja Ramsayn kokkiohjelmia katsoisin mielelläni, jos jaksaisin tai ehtisin.

Nyt tällä hetkellä sydänääniä (tosin loppui jo), mutta ylipäätään sellaiset ohjelmat missä on vauvoja ja synnytyksiä :D. Aion katsoa erilaiset äidit, ja teiniäidit ohjelmia. Myös supernannya katson aika ajoin. Panttilainaamoa on myös kiva katsoa, mutta tuleeko sekään enää?

Niitä New Yorkin täydelliset naiset, ja Beverlyhillsin täydelliset naiset olen myös katsonut jonkin verran, mutta tällä hetkellä niiden naisten tappelut ja huutamiset on jotenkin turhan stressaavaa katsottavaa.

Emmerdale,salkkarit,tuuri,sinkkuelämää,täydelliset naiset.syksyn sävel-retro,neljän tähden illallinen,frenndit,talent,american idols,vedetään hatusta,kimmo, yleensäkin kotimaiset sarjat.

Emmerdale.
Se taitaa olla samanikäinen sarja kuin minä (40v)! Olin ulkomailla viime viikolla ja siellä emmis oli aika pitkällä edellä Suomesta, kaikkia uusia tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27248519:
Kyllä Emmerdale on parhaimmasta päästä tällä hetkellä.

kaikilla oma! (en tykkää saippiksista)Itse katsoin ennen emmerdeiliä kun ei muuta tullut. Vuosi 2002. Hankin lautasesn jotta näkis jotain muutakin. no nykysin hyvä kun on vaihto ehtoja. Discoveria kaipaan mutta eikös tuota pärjätä muutenkin:).

[QUOTE="vieras";27248549]kaikilla oma! (en tykkää saippiksista)Itse katsoin ennen emmerdeiliä kun ei muuta tullut. Vuosi 2002. Hankin lautasesn jotta näkis jotain muutakin. no nykysin hyvä kun on vaihto ehtoja. Discoveria kaipaan mutta eikös tuota pärjätä muutenkin:).[/QUOTE]

Juu siis omasta puolestani vaan noteerasin, toki kaikilla on omansa.

Ennen kun edes avasin ketjun, ajattelin että no tietenkin EMMERDALE <3
Mutta sitten rupesin miettiin, että ai saaks valita vaan yhden, kun mun suosikkeja on myös Frendit, Sinkkuelämää, Täydelliset Naiset, vaikka se jo loppukin, enkä haluu uusintoja kattoo. Niin ja tietysti Fraser! Oi, niitä hyviä on niin monta, että tulee valinnan vaikeus, kun unohdin listalta Seinfeldin ja Nannynkin :) Oi, mä oon ihan tv-friikki :D

Yhteistyössä