L
lyyti
Vieras
Mä talousassistentti ja palkka 2000. Mies on hitsaaja ja palkka 2100. Nyt tosin oon kotihoidontuella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä pph 700/kk, mies rakentaa taloja 1500/kk
Alkuperäinen kirjoittaja ammu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä pph 700/kk, mies rakentaa taloja 1500/kk
Onko nää bruttoja =o/
Alkuperäinen kirjoittaja shösdloje:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
OHHOH! Mistä duunista saa 15 000 kuussa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shösdloje:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja liibet:Alkuperäinen kirjoittaja ammu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä pph 700/kk, mies rakentaa taloja 1500/kk
Onko nää bruttoja =o/
bruttoja bruttoja, mutta kerro nyt mistä ammatista/duunista tuollasta bruttoa saa? :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shösdloje:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shösdloje:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
Pankkiryöstäjä?
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja shösdloje:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mies erityistyössä ja tienaa bruttona 15 000/kk...netto sitten jotain muuta, verottajan jälkeen...
MÄÄ EN USKO!
Alkuperäinen kirjoittaja mamuli:Minä sh 2200?+lisät kuussa ja mies arkkitehti 2200-2800/kk
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi DI:tä:Kaksi DI:tä ollaan ja ansaitaan bruttona vajaat 10000e/kk, siis yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja dö:Alkuperäinen kirjoittaja mamuli:Minä sh 2200?+lisät kuussa ja mies arkkitehti 2200-2800/kk
onpa huonopalkkainen arkkitehti...