A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on lainaa 180 000 ja tulot nettona n. 3200/kk
No oho, kylläpä te olettekin saaneet hyvänkokosen lainan. Mistä pankista te otitte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on lainaa 180 000 ja tulot nettona n. 3200/kk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.
Mä olen itse menossa työharjoitteluun syksyllä ja aion saada siitä myös työpaikan itselleni, ja jos ja kun näin käy, saan huomattavasti enemmän tuloja itselleni, sekä tuossa 2300e(miehen tuloissa) ei ole vielä ylitöistä tulevia palkkoja joita hänen työpaikassaan saa tehdä, ja joita hän todellakin tekee aina kun saa, hän on oikeasti konnon työnarkomaaniEttä sikäli en olisi huolissani takaisinmaksukyvystämme..
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Mun mielestä olennaisempi kysymys olisi, uskallatteko ottaa lainaa noin paljon. Ja onko se teistä järkevää? Lyhennys tulisi olemaan arviolta 45 % nettotuloistanne, joka on paljon. Paljon enemmän kuin suositukset.
Mä olen itse menossa työharjoitteluun syksyllä ja aion saada siitä myös työpaikan itselleni, ja jos ja kun näin käy, saan huomattavasti enemmän tuloja itselleni, sekä tuossa 2300e(miehen tuloissa) ei ole vielä ylitöistä tulevia palkkoja joita hänen työpaikassaan saa tehdä, ja joita hän todellakin tekee aina kun saa, hän on oikeasti konnon työnarkomaaniEttä sikäli en olisi huolissani takaisinmaksukyvystämme..
Voiskohan sitä lainanottoa siirtää sinne syksyyn ja siihen kun myös sinulla olisi se työpaikka? Silloin tilanne olisi jo parempi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lila88:sehän riippuu myös siitä miten paljon pystytte maksamaan kuussa. meillä hieman pienemmät tulot mutta ei todellakaan nuin paljoa saatas lainaa :S
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lila88:sehän riippuu myös siitä miten paljon pystytte maksamaan kuussa. meillä hieman pienemmät tulot mutta ei todellakaan nuin paljoa saatas lainaa :S
Kyllä me pystyttäis ainakin tonni lyhentämään, siis meillä on aivan tosi paljon sellasia menoja joita pystyis karsimaan jos lainaa saadaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli mies saa noin 2300e/kk/brutto ja mä saan käteen hiukan vajaat 700e. Ja toi miehen saama palkka on ihan normitunneista mut hän tekee kyl aina ylitöitä kun mahdollista..
Tuo kuulostaa aika kovalta. Jos mies saa 2300€ bruttoa ja sä alle 700€ käteen, yhteistulot ei taida olla hurjan suuret, joten 150 000€ laina tarkoittaa aika isoja kuukausilyhennyksiä. Mä sanoisin että ilman isompia lisätuloja tai jotain muuta varmistusta toi on aika tiukka veto. Kannattaa laskea eri korko- ja takaisinmaksuaikaskenaariot niin näkee oikeasti mitä se kuussa tarkoittaa — tsekkaa vaikka remonttilainaa, siellä on hyviä laskureita ja vertailuja. Jos te pystytte matkustamaan menoja alas ja mies tekee paljon ylitöitä, ehkä mahdollista, mut ite ottaisin varman päälle.Eli mies saa noin 2300e/kk/brutto ja mä saan käteen hiukan vajaat 700e. Ja toi miehen saama palkka on ihan normitunneista mut hän tekee kyl aina ylitöitä kun mahdollista..