Palkka taas myöhässä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
En nyt tiedä miten suhtautuisin asiaan. Mulla oli palkka päivä perjantai, silloin tosin sain jo kuulla että on tapahtunut moka ja palkka onkin vasta maanantaina tilillä. No ei siinä mitään ajattelin, mutta se palkka ei ole tilillä vieläkään ja mulla tsiljoona jouluasiaa hoitamatta jne. Ei kiva :/

Miun pomo on tosi kiva ja jotenkin en usko että "tahallaan" tätä tekee. Mutta eihän se nyt miun ongelma voi olla jos pankkiyhteyksissä menee useampi päivä, pitäishän heidän laittaa se ajoissa maksuun. Inhottavaa täällänen ja sitten menee omat joulusuunnitelmat uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Heti yhteyttä palkanmaksajaan ja mä jättäisin työt tekemättä jollei palkka tule ajallaan

Hyvä, hyvä. Ne työthän on jo tehty, josta palkka pitäisi tulla. Palkanmaksun myöhästyminen ei myöskään oikeuta "lakkoiluun". Siitä voi tulla kenkää aika helposti. Ehkä joku muu neuvo asian selvittämiseksi voi olla parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no eikö tellä ole yhtään rahaa säästössä?

Ei nyt ole kyse siitä onko miulla rahaa säästössä vai ei. On miulla hätävara rahat sairastumisten yms. varalle mutta ei se korvaa minun melkein 2000e palkkaa. Ja kyllähän miun palkan ajoissa pitää olla, huolimatta siitä onko miulla säästöjä vai ei.

Toi on tosi ärsyttävää!!!

Muistan joskus 90-luvulla kun suurin osa ihmisistä maksoi laskut vielä pankin automaatilla, siellä sitten ruuhkassan jonotin vaikka kuinka kauan että pääsen laskut maksamaan, ja lopulta kun tuli vuoro niin tilillä ei ollutkaan tarpeeksi rahaa kun ei ollut palkka tullut, hiukan nolotti lähteä pois...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Heti yhteyttä palkanmaksajaan ja mä jättäisin työt tekemättä jollei palkka tule ajallaan

Hyvä, hyvä. Ne työthän on jo tehty, josta palkka pitäisi tulla. Palkanmaksun myöhästyminen ei myöskään oikeuta "lakkoiluun". Siitä voi tulla kenkää aika helposti. Ehkä joku muu neuvo asian selvittämiseksi voi olla parempi.
Jokainen tyylillään :) mä soittaisin liittoon tai vastaavaan.Kuka nyt ilmaiseksi duunia tekee.

Yhteistyössä