Palkka, työaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yx1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yx1

Vieras
Olisitko valmis tekemään melko säännöllisesti 9 ja puolen tunnin työpäivää, jos palkka olisi brutto 8.400? Okei, palkkka on ok mut tuo on aika pitkä työaika ja mitään ylitöistä ei tulisi. Mies on kyl kotona joten sen puoleen ei lastenhoito-ongelmaa.

Kuinka kauan työmatkoihin kuluisi aikaa? Mä teen nyt normityöaikaa, työmatkoineen koko touhuun menee n. 10 tuntia päivässä. Palkka on varsin vaatimaton, ainakin tohon verrattuna. Eli jos työmatkat olisivat lyhyet niin kernaasti vaihtaisin.

[QUOTE="vierailija";28909789]Kuinka kauan työmatkoihin kuluisi aikaa? Mä teen nyt normityöaikaa, työmatkoineen koko touhuun menee n. 10 tuntia päivässä. Palkka on varsin vaatimaton, ainakin tohon verrattuna. Eli jos työmatkat olisivat lyhyet niin kernaasti vaihtaisin.[/QUOTE]

Matkat n 35 min suntaansa.

[QUOTE="vierailija";28909869]OK, ymmärrän. Mutta jos työ on mielekästä ja suht kiireistä niin kyllä se pidempikin päivä menee nopeasti. Ja voihan sitä sitten irtisanoutua jos tuntuu ettei jaksakaan.[/QUOTE]

On se mielekäs työ. Totta, aina voi vaihtaa hommaa jos alkaa tuntua pahalta.

Omalla alallani joo, koska rakastan työtäni ja koska tiedän, että lapsilla olisi hyvä olla isänsä kanssa kotona. Mutta raskasta se olisi, koska harrastukset jäisivät vähiin, kun haluaisin viettää kaiken liikenevän ajan kotona.

Ostettaisiin siivous ja muitakin kotipalveluita, että saataisiin enemmän yhteistä aikaa.

En. Pidän siitä, että työpäiväni ovat 5-8 tunnin mittaisia, ja vapautta löytyy. Elämäni tarkoitus löytyy siitä, mitä teen - ei siitä, mitä minulla on varaa ostaa.

Yhteistyössä