K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kymmenettä kuukautta mielisairaalan suljetulla osastolla. Kysy niin yritän vastata.
Miks olet siellä?
On ja sähköhoitoakin saan.Onks hyvät mömmöt?
Olen ollut erittäin itsetuhoinen ja vaaraksi muillekin siinä ohella. Sain pakkohoitolähetteen ja sillä reissulla olen edelleen.
No mikä vaivaa? Oletko omasta mielestäsi avun tarpeessa?
No pystyyks ne hoitaan sua jotenkin siellä vai ootko vain säilössä?
Tiedostatko itse millainen taakka olet yhteiskunnalle?
Väliaikaisesti olen varmaan taakka, mutta minulla on 15 vuotta täyttä työelämää taustalla. Lisäksi olen parhaillaan opiskelija yliopistolla. Kuntouduttuani tästä voin jatkaa opintojani ja tehdä työtä vielä 30vuotta. Tämä on vuosi elämästäni, enkä voi sille asialle muuta kuin yrittää kuntoutua.
Minkä luulet olleen sairautesi laukaiseva tekijä?
Mitä sit tapahtui jos ensin muutamia kymmeniä vuosia kunnon elämää ja töitä jne ja sit yhtäkkiä tuollainen että sekoat?
Mitä teillä oli tänään ruoaksi? Joko on ummetusta/ravintoainepuutoksia? Miten ihmeessä saat ajan kulumaan? Onko sinulla "pelkkä" Munchausen vai "by proxy". Tuo on hirveä sairaus (muille).
Osastoilla saa nykyään pitää kännyköitä, tabletteja ja läppäreitä, vaikka ohjeissa ne vielä kielletäänkin. Niin päätöntä ja horjuvaa se meno psykiatrisella on. Säännöt on erilaiset eri ihmisille ja pakkokeinot loistaa.
Ajattelin, että blogi vastaisi useimpiin kysymyksiin. En tienaa blogillani mitään, joten mainostaminen on kai turhaa.
Toivottavasti se selviäisi täällä asioitani työstäessä. En usko kuitenkaan, että kyseessä on yksittäinen tapahtuma, vaan "kieroon kasvaminen" hitaasti.
Jaksat jaksat mutta "puoli kiloa päivässä" kasviksia ei toteudu lähellekään sairaalassa, vaikka haluaisit.Vitamiinien saannnista huolehdittiin edellisessä sairaalassa. Jaksan myös syödä monipuolisesti.
Minulla on epäilty sairastuttavani muita, mutta myönnän vain itseni sairastuttamisen.
Itse olin lataamossa viime keväästä (toukokuusta) elokuun alkuun, vai heinäkuun loppuun ja hirveetä paskaa se taas oli lepareineen (ilman syytä), niukkoine ruokineen ja loputtomine tylsyyksineen (lääke aiheutti levottomuutta, ns. pakko liikkua).
Tsemppiä sulle sinne.