Naurattaa, yritän tässä jutella jonkun miehen kanssa nettideittipalstalla... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saattaahan se livenä vaikka osatakin... Ja ainakin se näytti kivalta ;)

Mitä mä nyt oikeen voin kysyä siltä, että se vastaisi hiukan pitemmin ja tajuais ehkä hiukan kysellä jotain vastakysymyksiäkin??
No jos ei ole kirjallisilta lahjoiltaan jotenkin rajoittunut, pystyy kyllä keskustelemaan myös kirjoittelemalla jos ylipäänsä keskustella osaa. Mulle tuo olisi ihan suunnaton turn off, mutta jokainen arvostaa erilaisia asioita miehissä/naisissa. :)

"Harjoitus tekee mestarin." Miksi tuo ei pätisi myös nettideittailuun?

Haluaisitko miehen, joka osaa kaikki sanansa asetella sujuvasti, koska on jo harjoitellut sitä enemmän tai vähemmän vakavissa interaktioissa 2546 naisen kanssa?

En todellakaan. Siksi yritänkin pitää tästä yhdestä kiinni, vaikka joku tässä ketjussa jo tyrmäsi, ettei vaan sovita toisillemme ;) Mutta kysymys kuuluukin, miten tätä nettideittailussa ehkä hiukan kokemattomampaa miestä oisi rohkaista juttelemaan...

"Harjoitus tekee mestarin." Miksi tuo ei pätisi myös nettideittailuun?

Haluaisitko miehen, joka osaa kaikki sanansa asetella sujuvasti, koska on jo harjoitellut sitä enemmän tai vähemmän vakavissa interaktioissa 2546 naisen kanssa?
Joo, mutta vaikkei olisikaan mikään nettideittailun mestari, luulisi, että normaali ihminen osaisi ylläpitää edes jonkinlaista keskustelua esittämällä vastakysymyksiä toisen kysellessä. Jos esimerkiksi kysyy, että mitä teet työksesi, niin ei kai kukaan vaan töksäytä jotain tyyliin "rassaan putkia" kysymättä perään, että entä sinä?

[QUOTE="vieras";22764643]Joo, mutta vaikkei olisikaan mikään nettideittailun mestari, luulisi, että normaali ihminen osaisi ylläpitää edes jonkinlaista keskustelua esittämällä vastakysymyksiä toisen kysellessä. Jos esimerkiksi kysyy, että mitä teet työksesi, niin ei kai kukaan vaan töksäytä jotain tyyliin "rassaan putkia" kysymättä perään, että entä sinä?[/QUOTE]

Tää mun löytämä tapaus tais olla juurikin tällainen, kysyin siltä nimittäin sen duunia ja se vastasi ja jutteli kyllä jotain muuta, muttei kysynyt multa vastakysymystä ;)

Mutta HEI, nyt kun en ole pariin viestiin kysynyt siltä mitään, niin se yllättikin ja pisti mulle tulemaan ensimmäisen kysymyksen! Ehkä se tästä pikkuhiljaa lämpee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä;22767222:
Mistä päätellen se on ees kiinnostunu sun kanssa keskusteleen enemmälti jos vastailee ykssanasesti eikä yritä jatkaa keskustelua?

Kaikki palstamammat ovat niin hemaisevia, että miehen on ihan pako olla kiinnostunut heistä.:D

Minä en jaksanut jatkaa keskustelua sellaisten kanssa, jotka eivät oma-aloitteisesti kertoneet itsestään eivätkä osanneet jatkaa keskustelua esittämällä vastakysymyksiä. Halusin keskustelutaitoisen, kiinnostavan miehen ja sellaisen löysinkin :) Paljon oli kyllä sellaisia möllejä, jotka eivät osanneet keskustella.