Naurattaa, yritän tässä jutella jonkun miehen kanssa nettideittipalstalla... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Laitoin yhdelle miehelle ihan huvikseni viestiä nettideittisivulla, tähän asti olen vaan kattellut. Pistää hymyilyttämään, miten hankalaa smalltalk taitaa suomalaisille miehille olla :)
Mä yritän viedä juttua eteenpäin ja pistän joka viestiin jonkun kysymyksen, että miehen olis helppo vastata siihen ja saada jutunjuurta aikaseksi. Mies taas ei kysy yhtään mitään, hyvä kun jonkun viestin saa itsestään puserrettua... Alkaa loppua multakin jutunaiheet kun tuntuu niin hölmöltä kysellä toiselta kun toinen ei kysy sitten vuorostaan mitään! :D

Olisko vinkkejä... :)

Aika jäyhä mies sitten. Eikö se edes kysy sulta samoja asioita kuin sä siltä?

No ei kysy, se niin hassulta tuntuukin :) Mutta kuitenkin aina vastaa viesteihin. Ja nyt kun testasin asiaa niin, etten laittanut omaankaan viestiini enää kysymystä (eli miehen ei olisi pakko vastata viestiin mitään), niin kyllä se kuitenkin vastasi - vaan ei kyllä tajunnut vastakysymystä esittää :D

Noo, sanoi se profiilissaan olevansa aluksi ujo...

[QUOTE="mies";22764241]Moi, mistä päin sä olet ja minkäikäinen jos saa naiselta ikää kysyä? =)[/QUOTE]

Eksyikö tänne nyt joku mies joka säikähti, että deittisivun keskustelukumppani manaa täällä juuri hänen keskustelukyvyttömyyttään? Vai mitäs kummaa? :D
Olen 21 ja Etelä-Suomesta. ;)

[QUOTE="vieras";22764271]Mulla lopahtaisi kyllä kiinnostus saman tien, jos mies ei osaisi keskustella.[/QUOTE]

Saattaahan se livenä vaikka osatakin... Ja ainakin se näytti kivalta ;)

Mitä mä nyt oikeen voin kysyä siltä, että se vastaisi hiukan pitemmin ja tajuais ehkä hiukan kysellä jotain vastakysymyksiäkin??

Saattaahan se livenä vaikka osatakin... Ja ainakin se näytti kivalta ;)

Mitä mä nyt oikeen voin kysyä siltä, että se vastaisi hiukan pitemmin ja tajuais ehkä hiukan kysellä jotain vastakysymyksiäkin??

Vaikka onko ollut pitkiä parisuhteita aikaisemmin, asuuko yksin, mitä tekee elääkseen, hyväksyykö sukupuolineutraali avioliitot, mikä on lempiruoka/tykkääkö itse osallistua ruoan tekemiseen, miten tykkää viettää vapaa-aikaa, noilla pääsee jo aika pitkälle. =)

Poliittinen kanta, uskonnollinen vakaumus, toiveissa oleva lapsiluku, urahaaveet seuraavan 10 vuoden sisään, koulutus, seksuaalinen suuntautuminen, lempikirjailija, lempifilosofi, sosiaalinen kyvykkyys...

Juu kannattaa jo aika alussa selvittää ne ''isot kysymykset'', ettei tule yllätyksenä sitten suhteen aikana, että miehen mielestä homot ovat sairaita ja naisten paikka hellan ääressä, tai Thaimaa kiva seksimatkakohde.

"Harjoitus tekee mestarin." Miksi tuo ei pätisi myös nettideittailuun?

Haluaisitko miehen, joka osaa kaikki sanansa asetella sujuvasti, koska on jo harjoitellut sitä enemmän tai vähemmän vakavissa interaktioissa 2546 naisen kanssa?