Kun olette osastolla olleet niin oletteko huonekaverilta pyytänyt yhteystietoja ylös..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Niin siis synnytyksen jälkeen, kun osastolla olette olleet.
Oletteko yhteystietoja pyytäneet huonetoverilta?! Mulla on joka kerta ollut mukavia huonetovereita, ja nyt viimeisestä kun osastolla olin, niin yhteystietoja vaihdettiin "kämppiksen" kanssa.. =)

En synnytyssairaalassa, mutta muuten osastolla oltuani tuli parin huonekaverin kanssa vaihdettua yhteystiedot. Toisen kanssa soiteltiin pari kertaa ja toisen kanssa nähtiinkin kerran, mutta kyllä se sitten jäi...

No en todellakaan, ekat yöt olin yksin mut vikana yönä tuli synnyttämästä joku täys idiootti joka valvotti vastasyntynyttään kun "äitiäkään ei väsytä niin valvotaan, älä sinäkään nuku" :kieh: Ja minen nukkunu ainakaan, ku purin vaan huulta etten räjähdä sille muijalle. Ja toisaalta pidättelin itkua, kun joka puolelta kuului itkua ja oma nyytti oli lastenosastolla. Et ei oikein voinut enää vähempää kiinnostaa siinä toiset mammat :saint:

Viimeksi en edes jutellut huonekamun kanssa, olin toooosi väsy ja yritin saada unta palloon. Mä aattelin sen homman niin, et en mä oo tullu sinne laitokselle frendejä hankkimaan...sitäpaitsi tää roomie-rouva ei ollut oikein my kinda girl...Aiemmilla kerroilla on onneksi ollut oma huone.

Kuumimmat

Yhteistyössä