onko teidän mielestä väliä tuleeko tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lily

Vieras
siis kun olette olleet raskaana tai jos olette nyt, niin oletteko toivoneet jompaa kumpaa sukupuolta? mulla on ollut jotain "lieviä" toiveita, vaikka se periaatteessa on ihan sama. mutta ihmettelen yhtä mun kaveria, joka toivoi ihan älyttömästi tyttöä. sit kun tuli poika, niin se oli todella pettynyt. sanoi esim. ettei olis kestänyt synytystuskia jos olis tiennyt mikä sieltä on tulossa.

Mua ei ole koskaan haitannut kumpaa sukupuolta vauva on ollut.Olen kuitenkin aina toivonut lasta.En voi sietää ihmisiä jotka tekevät lapsia vain sukupuolen takia!!!

Totta kai molemmat yhtä rakkaita olis, mut jostai syystä ollu tyttöolo tän koko raskauden ajan (viimeks, keskenmenneessä raskaudes oli alust asti poikaolo). Et suapi nähä kumpi tullee!! :heart:

No minä toivoin kahden pojan viikarin jälkeen rinsessaa. En kuitenkaan uskonut saavani, mutta sellainenhan sieltä putkahti. Kolmas poikakin olisi varmasti ollut aivan yhtä rakas, jos sellainen olisi tullut.

Mulla oli ennen lapsia aina se toive että olisi eka se tyttö mutta kuitenkin sama kai tuo on että kumpi tulee.Sitten tuli kakkosen aika niin mietti vain et no jaa kumpihan tulee mutta salaa sitä toivoi tyttöä kun on tuolla esikoisella niin paljon vaatetta jo valmiiksi sitten kakkoselle.Nyt sitten kolmonen mietinnässä niin oiekeasti mä haluan kolmannen tytön kun tuntuu ettei sitä poikaa osaa sitten kasvattaa.Mut periaatteessa se on ihan sama kunhan se vauva vain joskus vielä tulisi tähän perheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Iitu-74:
No minä toivoin kahden pojan viikarin jälkeen rinsessaa. En kuitenkaan uskonut saavani, mutta sellainenhan sieltä putkahti. Kolmas poikakin olisi varmasti ollut aivan yhtä rakas, jos sellainen olisi tullut.

Samoin minulla :)
Mielestani on ihan luonnollista toivoa jompaa kumpaa, se taas ei ole ettei pysty iloitsemaan lapsestaan jos se ei ollutkaan toivomusten mukainen.

Me toivottiin poikia saatiin kolme ihanaa rakasta poikaa. Syy tähän että suvussa menee pahana rintasyöpä. En halua kokea samaa omien lapsien kans minkä itse nuorena kävin läpi. Mutta jos olis tyttöjä tullut niin se olis ollut vaan sitten kestettävä :flower:

Yhteistyössä