Suljetteko joskus kännyn?

• Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on tavallisesti piippauksella tai kokonaan äänettömällä. Siinä onkin vekkulia hakea luuria kun ei muista mihin sen on taas jättänyt. |O Sillon kun lapsi on muualla kuin olen itse, puhelin on aina äänellisellä ja housujen taskussa. Harvemmin laitan kokonaan kiinni, silloin kun on pakko.

Keittiönoita
En koskaan. Joskus pääsee käymään niin, että akku loppuu. Äänettömälle laitan, jos olen paikassa, missä puhelimen soiminen häiritsisi muita ihmisiä.

Mulla on iäkkäät vanhemmat ( yli 80 v ) ja milloin tahansa saattaa tulla se hetki, että tarvitsisivat mun apuani. Myös jo kotoa muuttaneen esikoiseni vuoksi pidän kännykkää aina päällä. Ja tietysti siksi, että työni puolesta päivystän 24/7.

yleensä laitan äänettömälle
harvemmin ihan kokonaan kiinni laitan, ainoastaan sairaalassa tai lääkärissä. usein unohdan äänettömälle tai jos haluan olla rauhassa, "unohdan" ihan tahallaaan.. silloin kun mulla on ollut lapset ihan vauvoja, niin usein pidin koko päivän äänettömällä.

Mulla usein loppuu akku kännykästäja sitten se sammuu. Menee helposti yli päiväkin etten huomaa mitään ja sitten sen lopulta jostain löydän ja laitan...no, mun känny oli viime yön autossa jäi sinne enkä jaksanut mennä hakemaan... en niin paljoa tuosta kännykästä välitä.

Yhteistyössä