vieraana
Mä suljen kännyn useinkin, kun en vaan jaksa enkä halua olla tavoitettavissa. Äänettömyys ei riitä...
Ai. No kuinkas tuon osaan tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Saathan sä sen niinkin, että vaan tietyt numerot hälyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:En vaan uskalla nyt, jos poika soittaa, että se vauva syntyy ja mun pitää mennä hoitamaan niiden kissoja.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Laitan joskus äänettömälle.
ÄÄnettömällä on usein, varsinkin iltaisin kun katras koollaAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Tulee vaan niin hirveesti puheluita, että ei aina jaksa. Tosin mun tilanteessani en uskalla laittaa sitä kiinni. Usein kuitenkin laitan vaan.
Mä laitan yleensä äänettömälle vain, jos olen kirjastossa ja odotan jotain tärkeää puhelua. Muuten suljen kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Äänettömälle laitan.
Mullakin on käynyt usein tämä! Nyt vaihdoin uuteen puhelimeen ja siinä näyttäisi kyllä olevan kestävämpi akku kuin edellisissä...Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:Mulla usein loppuu akku kännykästäja sitten se sammuu.