K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niin ja tässä palataankin sitten taas viestiin #15. Mitenkäs se menikään se koulun ja muun elämän yhteensovittaminen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;28352880:Kyllä moodlen kautta voi palauttaa sähköisesti tehtäviä.
Moodleen palautetut tehtävät menevät sähköpostiin.
Ei ole sijainen. Sitähän tässä on salaa toivottu että hän ois vain tämän vuoden, esim. äitiyslomasijaisena. Mutta kyllä hän taitaa vielä ensi vuonna ainakin olla talossa.
Ja kyllä on käynyt mielessä ettei vain osaa. Mutta ymmärtääkseni (mitä nyt olen katsellut kun opttajat sitä moodlealustaa muokkaavat) moodle on hirmu simppeli, ja uskon ettei hän vain suostu uskomaan että siinä hänen sivussaan on joku vika. Ehkä hän näkee ne palautuslaatikot sun muut, mutta ne vain eivät ole tullut kaikkien näkyville? Tai jotain. On se vain kumma että hän on vuoden nyt sitä käyttänyt eikä vieläkään osaa sitä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28353816:Ja vastaisuuden varalle, säilytä kaikki harjoitustyöt ja tehtävät, kunnes olet saanut tutkintotodistuksen käteen.
Nyt selvis että kaikki harjoitustyöt jotka on palauttanut hänelle vuoden aikana pitäisi palauttaa uudelleen, koska hän ei tajunnut pitää listaa niistä palautetuista. Kiva, eli jos on sattunut heittämään ne jo menemään (*viheltelyä*), niin ne pitää nyt tehdä uudelleen, nice.
Niin? Minä käyn niillä teoriatunneilla. Oikeasti käyn ihan mielelläni niillä tunneilla jotka ovat puhtaasti teoriaa. Minusta on mukavaa olla (hiljaisessa) luokkahuoneessa kuuntelemassa ja kirjoittamassa mitä se opettaja sanoo ja kirjoittaa taululle.
Minua vain häiritsee että jotkut opettajat haluavat käyttää noita tunteja johonkin turhuuksiin. Kai niiden teemapäivien on tarkoitus keventää tunnelmaa tai jotain, mutta minua harmittaa että ensinnäkin teoriatunnit menevät hukkaan, ja toiseksi minun omaa aikaani menee samalla hukkaan.
Tosin asia taitaa olla niin että vain tietyt aineet (kielet ym) ovat käytännössä pakollisia. Siis sellaisia missä on nimenhuutoa sun muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja eipä taida olla;28468658:missään koulussa ainakaan ammatillisessa hyvää opetusta kuin vain harvoilla opettajien tunneilla. Itse olen huomannut lapsieni puheistä millaista opetuksenlaatu ja opettajien paikallaolo on. Vähät välitetää mistään. Välillä ollaan tiukkoina,mut sit kesken kaiken annetaan asian olla.
Opettajat ei tule tunneille muuta kuin käymään tai ei tule ollenkaan kun on lähtenyt lomareissulle,mutta ei ole musitanut ilmoittaa oppilaille eikä ole sijaistakaan. Tälöinsiis oppilaillakinlomaa koulusta. Työssoppimisviikot lasketaan aivan väärin ja lpputöitä ei kerkiä tekemään kun opettaja ei ole paikalla.
Aika mielenkiintoista opetusta on tosiaan nykyään. Mietin,että miten oppilaat edes mitään oppii enää.
Alkuperäinen kirjoittaja eipä taida olla;28469925:Tokihan nuo aikuiset ja viittä vaille aikuiset lapset valehteleekin. Kumma,että kuulee niin monen sanovan samaa vaikka olisi 45-vuotias. Lapset puhuu aina lööperiä näihän se menee. Opettajissa ei ole kokaan vikaa
Tiedätkö,että monella opettajalla ammatillisessa koulussa ei ole minkään näköistä pedagogista valmiutta vaan on repästy jostain ammattimies/-nainen tai ei välttämättä tarvitse olla sitäkään. Ihan lukiosta juuri valmistunutkin käy opettajaksi, Nähty on ja huh mitä oli "opettamisen" taso.