Vähän ärsyttää opettajan facebookin kautta laittama y-viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Ärsyyntynyt"

Vieras
Meillä on huomenna erään ison tehtävän palautus ja tarkoitus on todellakin ollut palauttaa se ajoissa kuten muutkin tehtävät olen palauttanut. No opettaja laittoi perjantaina facebookissa viestin, että palauta tehtävä heti että voin valmistua ajoissa. Me kun valmistumme toukokuun lopussa ja numerot pitää antaa pian.

Tuli vähän :O olo tuosta viestistä koska palautuspäivä kuitenkin huomenna ja hyvin ehtii antamaan numeron tuosta. Itse opettaja ei kuitenkaan vastannut mun aiemmin laittamaan sähköpostiin jossa kyselin erästä aika tärkeääkin asiaa.

En sitten ole vastannut tuohon opettajan viestiin mitään vaikka teki mieli laittaa, että palautan tehtävän kyllä ajoissa ja nyt on vielä vaikea palauttaa yhtään mitään koska tehtävä ei ole täysin valmis.

mitä valitat... hyvähän se jos ope muistuttaa kaikkia jotka jättää tehtävän viime tippaan, ettei vahingossakaan unohdu ja jää valmistuminen siitä kiinni! Jos palautuspäivä on huomenna ja siellä on joku unohtaja, niin se ei hirveesti auta enään jälkeenpäin muistutella asiasta.

Jospa se tietää puolivarmasti jonkun muun, joka unohtaa, mutta ei oikeen voi pelkästään yhdellekään laittaa? Eohän sitä mistään näe, onko laittanut saman kaikille. Jos ihan nimellä puhuttelee niin sekin on nopea massaviestissä muuttaa jokaiselle.

Tulee minullekin sähköpostiin muistutukset palautuksista, mutta poistan huomioimatta kun aina olen ajoissa palauttanut.Tulee silloinkin, kun olen jo tehtävän palauttanut eli meillä laittaa kaikille.

Kuulostaa aika oudolle, koska eihän FB:n pitäisi olla mikään virallinen kanava missään koulussa viestin lähettämiseen. No toivottavasti ap valmistut kaikesta huolimatta, ONNEA!

[QUOTE="KESÄ";28461618]Mieti sitä itkua ja parkua, jos olisit unohtanut tehtävän ja valmistuminen olisi jäänyt siitä kiinni. Opettaja ajattelee teidän molempien parasta.[/QUOTE]

:headwall: Et sitten osaa lukea.

Sinun virheesi: olet opettajasi FB-kaveri.

Opettajan virhe: Facebookin käyttäminen virallisiin kouluasioihin. Laita sille palautetta, että et käytä Facebookiasi kouluasioihin, vaan sitä varten sinulla on sähköpostiosoite.

[QUOTE="vieras";28461582]Ja sulla on opettaja fb kaveri miksi...?[/QUOTE]

No voihan siellä viestejä laittaa vaikka ei kaveri oiskaan. Ja aika monilla (verkko)kursseilla on nykyään ryhmän oma FB-ryhmä.

Mutta mitä väliä sillä on, vaikka opettaja muistuttaisikin asiasta ennen deadlinea? Palautuspäivän jälkeenkään ei juuri muistutella enää kannata. Kyllä muakin opettajana ottais päähän, jos koko ryhmän tehtävät tulis samana, viimeisenä mahdollisena päivänä tarkastukseen :D

Yhteistyössä