Mitäs tämmösen huutisostajan kanssa tekis..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Osti minulta leggarit+tunikan.
Ensin tuli s-postia (englanniksi), että leggins is old. Itse olen supertarkka kuvauksissa ja ne oli olleet tytöllämme jalassa muutaman kerran vain. Laitoin silloin postia, että ne oli käytetyt ei uudet niinkuin ilmoituksessa luki.
Hän vastasi sitten, että ne eivät olleet edes samaa merkkiä kuin tunika. Sekin oli hyvin ilmossa mainittu.. :whistle: Silloin laitoin, että hän voi palauttaa ne jos haluaa, mulle on tärkeää että molemmille jää hyvä mieli kaupoista. Hän haukkui suomalaiset ihmiset huuto.netissä ja sanoi, että never mind annetaan olla.
Nyt melkein kuukausi kauppojen jälkeen tulee postia, että ne leggarit on liian pienet hänen tytölleen, koska hänen tyttö ei ole niin laiha (omien sanojensa mukaan! Tyttö ollut kuulemma matkoilla ja sovitti niitä vasta nyt.. Haluaa nyt palauttaa ne!
Helpommalla varmaan pääsisisin jos maksaisin sille takasin ne, mutta sääntöjen mukaan minä olen kyllä mielestäni toiminut ihan oikein. Koot yms. oli erittäin hyvin näkyvillä ilmoituksessa.

Käännätät sille huutiksen säännöt enkuksi ja lopuksi toteat perään että olet toiminut varsin asiallisesti ja että on huutisostajan ongelma/vika jos liian myöhään herää pitämään ostamiaan vaatteita.

Annat asian olla. Jos laittaa sulle negan, ylläpito poistaa sen aiheettomana. Säästä sähköpostit ja ilmoitus todistusaineistona.

Muakin niin vituttaa noiden suomea ymmärtämättömien kanssa tehdä kauppaa, aina tulee ongelmia, mutta yp. tosiaan on poistanut aiheettomat paskapalautteet.

On siellä huutiksessa vaikka mitä ostajia/myyjiä. Miten jollakin on pokkaa edes kysyä kauppojen peruuntumista kuukauden jälkeen? En kyllä itse kehtais, jos vaikka olisinkin huutanut liian pieniä vaatteita...

On siellä huutiksessa vaikka mitä ostajia/myyjiä. Miten jollakin on pokkaa edes kysyä kauppojen peruuntumista kuukauden jälkeen? En kyllä itse kehtais, jos vaikka olisinkin huutanut liian pieniä vaatteita...

No en minäkään!
Tai ylipäänsä jos en ole kysynyt mittoja vaatteesta, niin en ikinä kehtais alkaa marisemaan että vaatteet on liian pieniä..

Yhteistyössä