Sukkishomoilua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantyhose
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pantyhose

Vieras
Olin kerran niin kankkusessa että piti soittaa kuumalle linjalle ja koska olen hulluna sukkahousuihin niin sieltäpä suostuikin eräs MIES pukeutuun sukkahousuihin, ajelin autolla sinne ja helvetti kun oli jännää mennä sisään ja hän oli jo sukkahousuissa ja minä pudotin farkut pois jalasta jo eteisessä kiimassa, käveltiin makuuhuoneeseen sukkiksissa ja kyllä kiihotti, ruvettiin kiehnaan sukkiksissa ja otin ekan kerran suuhun kullin, MAHTAVA tunne vähän suolaselta maistui, oli mahtava tunne kun se kasvoi suussa ja sain hänet laukeen imemällä, satsit lensi mun sukkahousuille

Toi niksi Pirkka juttu on niin vanha vitsi meitä sukkisfettareita kohtaan että ei naurata varmaan ketään, mulla on muuten paljon kuvia musta ja monista naisista jotka ovat olleet mun kanssa sukkiksissa ja olen myös qunteleen herkkunetissä osastolla amatöörit, sieltä valitsette osaston TRANS ja olen nimellä SUKKIS, otan mielellään kommentteja vastaan.

Kyllä orkku liukaspintaisissa sukkisissa on tosi nautinto . Aluksi vastustelin kun vaimo tarjosi sukkiksia minulle mutta nyt laitan ne kyllä ihan hänen pyytämättään.

Kiva kun saa naisenkin mielipiteitä, no jos ei sun päälle enään saa pantyhoseja niin otan ne hyvin mielellään vastaan, tänäänä muuten saankin postia, tulee kesärakkaani sukkikset postiluukusta :)))))))))

Yleisin ongelma naisilla, jotka vihaavat sukkahousuja on se, että he ovat pitäneet vääränlaisia.Joko liian pieniä tai liian halpoja. Niistä löytyy monia epämukavia laatuja. Etsimällä löytää jokainen sopivat, jotka eivät heirrä eikä purista muuten kuin sopivasti.
Mutta asiaan: tässä keskustelussa oli alunperin kyse sukkiksista ""seksivälineinä"" ja seksin yhteydessä. Monet muutkin seksivälineet, vrt esim kumi-/latexasut muuttuvat myös mahdollisesti epämukaviksi jos ne ovat väärää kokoa tai jos pidät niitä päälläsi vaikkapa koko työpäivän. Omasta mielestäni sukkahousut ovat maailman kiihottavin vaatekappale. Sukkikset jalkaan sekä miehille että naisille!

Jos naiste ei kiihotu, niin eikö me sopusuhtaiset hyvinvarustetut miehet voida pukeutua sukkiksiin ja järjestää tapaamisia ja vaikka sukkisorgioita, maataan ja hierotaan toistemme sukkiskaluja ja katsellaan laukeavia isoja sukkiskyrpiä, tummaa nailonia joka puolella, antaishan siihen sukkisnaiset siihen tosiaan sen originaalin viehätyksensä, ja orgioitahan järjestettiin jo muinaisten kreikkalaisten ajoilla, tosin ilman sukkahousuja, ei mua nyt niin miehet kiinnosta muuta kun sukkahousuissa korvikkeena mikäeli naisia ei löydy ihaniin sessioihin, seksihän on ihanaa ja laukeamista.

Jos törmäisin erotiikkaleikeissä mieheen, joka vakavalla naamalla sanoisi, että haluaa pukea sukkahousut ylleen... ei mulla kyllä pokka kestäisi. Ei mitenkään. Homma jäisi kyllä alkutekijöihinsä. Mutta, en todellakaan tuomitse mitenkään tai tyrmää saamaanne nautintoa ko.asusteesta. Hienoa, jos löydätte samalla aaltopituudella olevan seksikumppanin :) Ja ajatus siitä että olisi huoneellinen miehiä pukeutuneina sukkahousuihin ja runkkailisivat toistensa verhoiltuja kaluja, HUI! Mutta, mutta: eipä se olisikaan minulle tarkoitettua. Tärkeintähän on että osallistuvat henkilöt nauttivat kaikki.

Nenne, olet oikeassa. Ei pidä tyrmätä kaikkea, mistä juuri itse ei pidä. Itse en ehkä näkisi mitään ongelmaa, jos miehellä olisi sukkikset jalassa tai hän vaatisi minua pitämään niitä. Jos sillä tavoin saisin hänet enemmän kiimaan ja parempaan seksisuoritukseen, niin miksi ei?

Se on totta että joku malli sopii yhdelle muttei toiselle ja kokeilemalla löytyy hyvät.
Mutta alkuperäiseen eiheeseen.... kiihottunut mies sukkahousuissa on todella vaikuttava näky ;-)) ei uskoisi mutta näin on!!!
Miestä on todella ihanaa kiusata ja kiihottaa, kuljettaa sukkien vehoamaa jalkaa, säärtä miehen vartalolla, joka paikassa ja nähdä nautinto, tuntea se.
Hurmaavaa.
Ja aivan loistavan kiihottava olo tulee naiselle sukkahousuissa kun mies kuljettaa kättä varpaista ylöspäin, nilkkaa pitkin ylemmäs, hyväilee peppua, reisiä, sisä reisiä, jalkojen välistä.

Yhteistyössä