N
Nipa
Vieras
Heinäkuussa tavattu ekaa kertaa ja jo nyt elokuussa ollaan noin pitkällä että täällä suositellaan suhteen jatkamista ja miehen vokottelemista omasta suhteestaan uuteen suhteeseen. Nopsaa on toiminta. Ja suurimman osan mielestä täysin hyväksyttävää ja moraalisesti oikein toimittua.
Ihmettelen tätä löysäperäisyyttä. Itse en varattuun koskisi. Jos kerran synkkaa hyvin, ja mieskin on sitä mieltä, niin eroaisi ja selvittäisi ensin oman päänsä ennen kuin alkaisi pettämään.
Ihmettelen tätä löysäperäisyyttä. Itse en varattuun koskisi. Jos kerran synkkaa hyvin, ja mieskin on sitä mieltä, niin eroaisi ja selvittäisi ensin oman päänsä ennen kuin alkaisi pettämään.