Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 6vuotta ja nyt on ilmeisesti ero edessä...Meillä on kaksi lasta joista toinen on minun edellisestä liitosta.
Pulmana on se ettei mieheni osaa avautua,salailee asioita ja valehtelustakin jäi kiinni...Varsinaisia riitoja meillä ei ole ollenkaan vaan juuri tuo mieheni puhumattomuus harmittaa ja laittaa minun hermot koetukselle
Tuntuu että ollaan mieheni kanssa aivan umpikujassa
Mielipiteitä,neuvoja ottaisin mieluusti vastaan...
Pulmana on se ettei mieheni osaa avautua,salailee asioita ja valehtelustakin jäi kiinni...Varsinaisia riitoja meillä ei ole ollenkaan vaan juuri tuo mieheni puhumattomuus harmittaa ja laittaa minun hermot koetukselle
Tuntuu että ollaan mieheni kanssa aivan umpikujassa
Mielipiteitä,neuvoja ottaisin mieluusti vastaan...