Suhde kriisissä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NiiNaTiiNa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NiiNaTiiNa

Jäsen
06.05.2007
259
0
16
Savonlinna
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 6vuotta ja nyt on ilmeisesti ero edessä...Meillä on kaksi lasta joista toinen on minun edellisestä liitosta.

Pulmana on se ettei mieheni osaa avautua,salailee asioita ja valehtelustakin jäi kiinni...Varsinaisia riitoja meillä ei ole ollenkaan vaan juuri tuo mieheni puhumattomuus harmittaa ja laittaa minun hermot koetukselle

Tuntuu että ollaan mieheni kanssa aivan umpikujassa :(
Mielipiteitä,neuvoja ottaisin mieluusti vastaan...

Oletteko käyneet pariterapiassa? Ilmaista parisuhdeneuvontaa saa perheneuvoloista ja seurakunnilta, ainakin! Ja koska teillä on lapsiakin, luulisi ajan heltyvän nopeasti.

Meilläkin mies pitää valkoisia valheita ihan normaalina käytöksenä, asioiden salaaminen kuuluu samaan kastiin. Olen ihan varma, että mitä tahansa voisi tehdä ja tunnustaa sen vasta sitten, kun muuta vaihtoehtoa ei olisi enää.

Jostain on tuolleen oppinut käyttäytymään, mutta yritän ymmärtää ja ei kai minun kaikkea tarvitse tietää?

Mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan, jotain vikoja on jokaisessa hyväksyttävä, itsessäänkin.

Meillä oli tuollaista,ihan samanlaista..kun näki että ero edessä,otti itseään niskasta kiinni ja puhuimme,puhuimme,puhuimme...nyt kaikki ok..eli kenties teillekään ero ei se ainut vaihtoehto=)