V
vierailija
Vieras
Nykyisen kanssa on tosi mukava olla, hän on ihana ihminen ja tykkää minusta, ollaan aika samanhenkisiä ja meillä on kivaa yhdessä, hyviä keskusteluja, ei tule riitoja mistään... ainoa ero on se, että hän on aika introvertti, ja vaikka itsekin viihdyn paljon itsekseni, tykkään myös käydä ihmisten ilmoilla (joskaan en koe että sinne pitäisi mennä kumppanin kanssa, koska tykkään nähdä kavereitakin). Mutta siis, verrattuna aikaisempiin juttuihin, tässä ei ole ollenkaan minun puoleltani sellaista alkuhuumaa tai rakastumisen tunnetta. Voiko tämä jatkossa aiheuttaa ongelmia, vai sujuuko tällainen suhde yhtä harmonisena ja mukavana kuin nytkin?