¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Niin sitäpä juuri, että tuskin sitä edes sattui, niin siksi oli vähän outoa käytöstä, kun ei kuitenkaan näyttänyt sattuvanAlkuperäinen kirjoittaja typy:Aaaargh!!! teitä äitejä joiden mielestä kaikkien pitäisi toimia ja tuntea juuri samalla tavalla kuin olette itsekin tehneet!!!
En minäkään suukotellut, halaillut tai jutellut heti vauvalle, kun hänet syliini sain. Olin tosi kipeä ja väsynyt, eikä tilanne tuntunut ollenkaan oikealta. Vasta myöhemmin tajusin saaneeni vauvan ja tulleeni äidiksi. Tuossa vaiheessa olin vielä ihan pihalla ja kivuissani.
Joku ihmetteli sitäkin, että äiti ei huutanut kipujaan. En minäkään huutanut. Yritin pysyä tajuissani ja jotakin itkeä pillitin ja uikutin, mutta huutamiseen ei voimani riittäneet.
Inhottavaa, kun täällä ollaan tällaistakin asiaa tuomitsemassa. :| Synnytykset on erilaisia, äidit ovat erilaisia ja tilanteet on erilaisia. Minusta äiti oli rohkea, kun antoi kuvata. Ihmeen nättinä hän vain pysyi, mitä nyt kasvoja hänestä näkyi. Itse olen salissa otetuissa kuvissa...aika kaamean näköinen.