V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseasiassa oli tarjottuMilanna olisi varmasti mielenkiintoinen hahmo jossain tositv-formaatissa![]()
tänne voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan...
mäkin voin tehdä aloituksen että ostin juuri kullatun porschen ja ensin myyjä meinasi antaa hopeoidun mutta huusin sille ja sain ferrarin kaupanpäälle. ja se uskoo kuka haluaa...![]()
No tässä sinulle todisteJuurikin näin. Stocka on oikeasti niin nuiva putiikki ettei sieltä anneta mitään parin sadan euron lahjakortteja, vaikka mokailisivatkin. Varsinkaan nyt, kun painiskelee oikein isojen taloudellisten ongelmien kanssa.

Ai niin unohdin sinullekin vastata, kävin itseasiassa hikisenä eilen vast hakemassa sen ja toisen valaisimen maksoin samalla ja oikein hikisenä, kun oli kiirettä kokouksesta toiseen on ollut, ei minulle tarvitse postita kun hakeakin voin. Eikä hajuakaan liikuko posti ti vai ei, yleensä vast su haen tätä kun suht vapaata tutkia kaikki mahdolliset kirjekuoret.Milanna kirjoitti jo torstaina 1.3 saaneensa lahjakortin. Lahjakortissa €200 on pvm. 2.3 perjantai-iltapäivä. Tuliko kiire ladata rahaa jotta sais todisteita? Kenen käskit käymään? Kortti oli siis postitettu sulle heti perstaakkina ja pikana. Sait sen käteesi tänään..? Ei vaan eilen maanantaina 5.3. Posti ei kulje tiistaisin. Tosi hikinen homma.![]()
Mä juon vain halvinta sampanja, Moet kun on paras ja edullisin. Kuohuviineista en pidä, joskus viineja voin ottaa tai hyvä konjakkia, paitsi viimeksi lasillisen tuli otettua 8kk, en vaan kerennyt. Sekaisin hankala mennä lahjakortin takia, luulen siihen tarvitse jotain muuta ollakseni sekaisin. Yllättyä taas voi. Vaikka ei se ensimmäistä kerta ole Stockalta, viimeksi sain lahjakortin ja kiitos kortin heiltä kun soitin ja ilmoitin etten maksanutkaan kaikki tuotteet, myyjä teki virheen ja säästin melkein tonnin verran, huomasin vast kotona mutten kassalla, soitin, korjasin ja sain isot kiitokset, siksi kun monet muut eivät olisi kertoneet virheestä, kerroin vaan että olen itsekin yrittäjä ja tiedän kuinka hankala olis jos jokainen olisi jäänyt maksamatta tonnin verran, jos jotain haluan sen eteen teen töitä ja maksan, simpelia.Kiirtos iloisesa mielestä. Eikä se synny vaan yhdestä yksittäisestä "Lahjakortti"-tapauksestasi, vaan kokonaisuudesta. Nämä sinun juttusi ovat niin skeidaaja varmasti olet tuottainut pitkäkestoisiman skeidankirjoittelun sarjan. Olet ovat varmasti maamme pitkäikäisin ja ensimmäinen sarjaskeidaaja. Kummeli.
Elämäsi on niin luksusta, ainamutta vain oma pääsi täynnä. +Lahjakortti : Ap menee yllättäen niin v...tun sekaisin 200€:n lahjakortista...joka on voimassa seuraavat 24 kk
, ja jolla ei saa edes puoltakaan pullollista parasta sampanjaa..
![]()
![]()
Ai niin unohdin sinullekin vastata, kävin itseasiassa hikisenä eilen vast hakemassa sen ja toisen valaisimen maksoin samalla ja oikein hikisenä, kun oli kiirettä kokouksesta toiseen on ollut, ei minulle tarvitse postita kun hakeakin voin. Eikä hajuakaan liikuko posti ti vai ei, yleensä vast su haen tätä kun suht vapaata tutkia kaikki mahdolliset kirjekuoret.
Samoin, mukava päivä ja jatkoaHyvää pashaa !
Milanna kirjoitti jo torstaina 1.3 saaneensa lahjakortin. Lahjakortissa €200 on pvm. 2.3 perjantai-iltapäivä. Tuliko kiire ladata rahaa jotta sais todisteita? Kenen käskit käymään? Kortti oli siis postitettu sulle heti perstaakkina ja pikana. Sait sen käteesi tänään..? Ei vaan eilen maanantaina 5.3. Posti ei kulje tiistaisin. Tosi hikinen homma.![]()
Niin ja saahan noita lappusia tulosteltua netistä, väärenneltyä ja väsättyä itse. Tai juurikin että Milanna tai joku muu kävi äkkiä ostamassa, lataamassa lahjakortin![]()
Samoin, mukava päivä ja jatkoataas minä hikinen lähden tekemään jotain muuta hikisenä.
Mikset voinut ottaa kuvaa siitä lahjakortista, jonka sait, Sayonara?
Sinähän halusit johonkin hääohjrlmaan vaikka olit jo mennyt naimisiinItseasiassa oli tarjottu, mutta en mennyt. Kai tein väärin etten saanut harmaita palstamammoja viihdytettyä.
Olihan tuolla kuva siitä "lahjakortista"