[QUOTE="noh";22233747]Siis ymmärsinkö oikein? Eikö teillä ole MITÄÄN lapselle hankittuna? Leluja, omia tavaroita, hygieniatarvikkeita ja niin edelleen? Ne käsittääkseni kyllä kuuluvat luonapitävän vanhemman hankittaviksi ja ne huomioidaan luonapitovähennyksenä. Pitäähän lapsella olla oma sänky ja omat lelut myös toisessa kodissa, kun niin paljon aikaa siellä viettää.
Surullinen tilanne.

[/QUOTE]
Meillä on lapselle lelut, oli vaatteet, jotka käyvät pieneksi pian. Meillä on turvaistuin, on penkkiä, pöytää, polkupyörää, luistimet, sukset, potkulauta. Just ostettiin kerrossänky.
Sain jopa ylipuhuttua isännän, että muutetaan mahdollisimman lähelle lasta, jotta hänen käyntinsä meillä helpottuu ja pääsee meille ihan itsekseen. Joten syyllistäkää vaan mua huonoksi kumppaniksi ja "äitipuoleksi". Muutettiin sen vuoksi ihan vieraalle paikkakunnalle, toki lähelle entisiä kuvioita.
Ja nimen omaan MINä olen yrittänyt puhua sen puolesta, että lapsella olisi kahdet vaatteet ja kahdet lelut. Jotta lapsen elämä olisi helppoa, eikä aina olisi laukku pakattuna. Mutta liika on aina liikaa - isä maksaa lapsen äidille vaatteiden oston, joten lapsen äiti hankkii ne. Samoin isä maksaa äidille muustakin, siitä että lapsi saa katon pään päälle äidin luona. Mutta eihän lain mukaankaan äidin tarvi maksaa isälle siitä, kun ostaa lapselle polkupyörää, sänkyä, istuinta jne. Eikä edes siitä, että lapsi on lähes saman verran isällään, mutta silti isä maksaa äidille sen 150 euroa että lapsella on katto pään päällä äidin luona.
Joo, jatkakaa haukkumistani. Taidan poistua takavasemmalle.