Stocka palveli taas mut hyvin :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tänne voi kuka vaan kirjoitella mitä vaan...
mäkin voin tehdä aloituksen että ostin juuri kullatun porschen ja ensin myyjä meinasi antaa hopeoidun mutta huusin sille ja sain ferrarin kaupanpäälle. ja se uskoo kuka haluaa...:rolleyes:

Juurikin näin. Stocka on oikeasti niin nuiva putiikki ettei sieltä anneta mitään parin sadan euron lahjakortteja, vaikka mokailisivatkin. Varsinkaan nyt, kun painiskelee oikein isojen taloudellisten ongelmien kanssa.

Juurikin näin. Stocka on oikeasti niin nuiva putiikki ettei sieltä anneta mitään parin sadan euron lahjakortteja, vaikka mokailisivatkin. Varsinkaan nyt, kun painiskelee oikein isojen taloudellisten ongelmien kanssa.
No tässä sinulle todiste ;)
Että antavat, paitsi lahjakortti jo meni, lapset tuhlasivat ja mä ostin sen toinenkin valaisin kun äiti ihastui hopeaan.

Milanna kirjoitti jo torstaina 1.3 saaneensa lahjakortin. Lahjakortissa €200 on pvm. 2.3 perjantai-iltapäivä. Tuliko kiire ladata rahaa jotta sais todisteita? Kenen käskit käymään? Kortti oli siis postitettu sulle heti perstaakkina ja pikana. Sait sen käteesi tänään..? Ei vaan eilen maanantaina 5.3. Posti ei kulje tiistaisin. Tosi hikinen homma. :ROFLMAO:

Niin ja saahan noita lappusia tulosteltua netistä, väärenneltyä ja väsättyä itse. Tai juurikin että Milanna tai joku muu kävi äkkiä ostamassa, lataamassa lahjakortin :giggle:

Tälläistä kohu lahjakortista voi lukea vain palstalla :ROFLMAO:! Tsiiiiiiisus mä varma omistan Stockan ja harrastan piilomainontaan täällä, ladan itselle lahjakorttia ja kerron kuinka ne pitää asiakkaista huolen. Ai niin huomenta!

Kiirtos iloisesa mielestä. Eikä se synny vaan yhdestä yksittäisestä "Lahjakortti"-tapauksestasi, vaan kokonaisuudesta. Nämä sinun juttusi ovat niin skeidaa (y) ja varmasti olet tuottainut pitkäkestoisiman skeidankirjoittelun sarjan. Olet ovat varmasti maamme pitkäikäisin ja ensimmäinen sarjaskeidaaja. Kummeli.
Elämäsi on niin luksusta, aina :LOL: mutta vain oma pääsi täynnä. +Lahjakortti : Ap menee yllättäen niin v...tun sekaisin 200€:n lahjakortista...joka on voimassa seuraavat 24 kk :X3: , ja jolla ei saa edes puoltakaan pullollista parasta sampanjaa..:eek: :geek:

Milanna kirjoitti jo torstaina 1.3 saaneensa lahjakortin. Lahjakortissa €200 on pvm. 2.3 perjantai-iltapäivä. Tuliko kiire ladata rahaa jotta sais todisteita? Kenen käskit käymään? Kortti oli siis postitettu sulle heti perstaakkina ja pikana. Sait sen käteesi tänään..? Ei vaan eilen maanantaina 5.3. Posti ei kulje tiistaisin. Tosi hikinen homma. :ROFLMAO:
Ai niin unohdin sinullekin vastata, kävin itseasiassa hikisenä eilen vast hakemassa sen ja toisen valaisimen maksoin samalla ja oikein hikisenä, kun oli kiirettä kokouksesta toiseen on ollut, ei minulle tarvitse postita kun hakeakin voin. Eikä hajuakaan liikuko posti ti vai ei, yleensä vast su haen tätä kun suht vapaata tutkia kaikki mahdolliset kirjekuoret.

Kiirtos iloisesa mielestä. Eikä se synny vaan yhdestä yksittäisestä "Lahjakortti"-tapauksestasi, vaan kokonaisuudesta. Nämä sinun juttusi ovat niin skeidaa (y) ja varmasti olet tuottainut pitkäkestoisiman skeidankirjoittelun sarjan. Olet ovat varmasti maamme pitkäikäisin ja ensimmäinen sarjaskeidaaja. Kummeli.
Elämäsi on niin luksusta, aina :LOL: mutta vain oma pääsi täynnä. +Lahjakortti : Ap menee yllättäen niin v...tun sekaisin 200€:n lahjakortista...joka on voimassa seuraavat 24 kk :X3: , ja jolla ei saa edes puoltakaan pullollista parasta sampanjaa..:eek: :geek:
Mä juon vain halvinta sampanja, Moet kun on paras ja edullisin. Kuohuviineista en pidä, joskus viineja voin ottaa tai hyvä konjakkia, paitsi viimeksi lasillisen tuli otettua 8kk, en vaan kerennyt. Sekaisin hankala mennä lahjakortin takia, luulen siihen tarvitse jotain muuta ollakseni sekaisin. Yllättyä taas voi. Vaikka ei se ensimmäistä kerta ole Stockalta, viimeksi sain lahjakortin ja kiitos kortin heiltä kun soitin ja ilmoitin etten maksanutkaan kaikki tuotteet, myyjä teki virheen ja säästin melkein tonnin verran, huomasin vast kotona mutten kassalla, soitin, korjasin ja sain isot kiitokset, siksi kun monet muut eivät olisi kertoneet virheestä, kerroin vaan että olen itsekin yrittäjä ja tiedän kuinka hankala olis jos jokainen olisi jäänyt maksamatta tonnin verran, jos jotain haluan sen eteen teen töitä ja maksan, simpelia.

Ai niin unohdin sinullekin vastata, kävin itseasiassa hikisenä eilen vast hakemassa sen ja toisen valaisimen maksoin samalla ja oikein hikisenä, kun oli kiirettä kokouksesta toiseen on ollut, ei minulle tarvitse postita kun hakeakin voin. Eikä hajuakaan liikuko posti ti vai ei, yleensä vast su haen tätä kun suht vapaata tutkia kaikki mahdolliset kirjekuoret.
:LOL::p:ROFLMAO: Hyvää pashaa !

Sä olet aika kipeä :(

Varmasti, mutta hänen sijaan Hääohjelmaan valittiin (kilpailussa) pari Porista tarkemmin Ulviasta: erotiikkatanssija ja moottoripyöräilevä ja putkimies. Jakso esitettiin viime viikolla. Sai paljon kohua. ET-tanssijasta tuli heti mielee ap-palstalainen. Halpaa nlin-blingii ja Lv-laukkuja. viinahörppyjä heti aamusta kavereiden kaa ja taikku.kampaaja.kaveri.

Voi apua ikinä en ole halunnut hää-ohjelmaan :ROFLMAO: joku täällä joskus ehdotteli ja mä sanoin tottakai mennään. Mutta en todellakaan halua mihinkään ohjelmaan, jos joku pakottamalla vie niin ehkä sitten tai maksaa muutama miljoona, muuten juuri tälläinen turhaa julkisuus ei ole mua varten, ohjelmaan menen ainoastaan jos keksin jotain hyödyllistä tai lehteen. Minulla on ollut varma jo kolme eri tarjousta ja yllätys en ole mihinkään suostunut, kysessä yksi ohjeelma joka joskus oli ja pari lehtijuttua, mulle riittää että palstalla käyn silloin tällöin. Toi hääjuttu, mä tunnen Susannan en ole katsonut näitä jaksoja kun oikeastaan telkkaria en katso, vaan pakko tehdä aina muuta ja elää oman elämän, telkkarissa tätä ei ole, mitä hän omista halpoja tai kalleita laukkuja mulla ei hajuakaan ja me nähtiin viimeksi muutenkin pari vuotta sitten. Enkä tajua onko väliä, minkälainen laukku tai laukkuja hänellä on tai minkämaalainen kampaaja, voin lyödä vetoja että monet eivät käy jopa ollenkaan kampaajalla. Yks esimerkki on minä, max 2krt vuodessa, jopa värjän itse ja aina yöllä vast onnistun kun on aika. Minulla sen verran monta projektia päällä ettei vaan yksinkertaisesti kiinnosta jos ei ole pakko, hyvältä voi näytä ilman kampaaja, jos on hyvä ruokavalio ja siisti olet. Ens kerralla meen kampaajalle kun lähden Ranskaan, siellä muutenkin tykkään käydä yhdessä tietyssä kampaamossa, kun tarkoitus hakea täysin uusi look. Enkä tiedä onko mun tyyli halpaa, tänään kun laitan päälle mekon joka on show collectionista, turkkin joka kans ei mikään halpaa ollutkaan, gucci kengät, arvokorut ja kellot, sekä ei mikään halpaa laukku, lähden vaan kuudelta syömään yhteistyökumppaneiden kanssa ja pöhhh tämä oli taas pakko tehdä, pahoittelen kun muut hintalaput poistettu aikoja sitten, mutta edes mekossa se löytyy mitä tänään päälle haluan laittaa, sehän on mun halpaa tyyli :cry: vaikka muiden silmissä olen täysin varma kukaan ei edes voi arvata että kyseinen mekko tai kellot tai laukku, kengäy ym... maksaa sen tai sen verran, kun en erotu joukosta ollenkaan, rakastan vaan laatua ja sellaista mitä istu mun päällä hyvin.

Yhteistyössä