Stepper Viikkopino1


Kyllä tosiaan pisti miettimään tuokin taulukko..
Miehen kans nyt tänään yhdessä päätettiin että kunhan tää joulun aika menee nyt ohi, nin yhdessä aletaan vähän tarkkailemaan syömisiämme =)

Tänään myös aloitin steppailut..vaatimattomalla määrällä tosin;
5min, 323 askelta ja 45cal :LOL:
Mutta, onpahan aloitettu..pitää koittaa vaan jaksaa jatkaa sitten tästä.
 
Heipsan!
Tällä viikolla olen ollut flunssassa. Niinhän se on että kipeeksi tulee aina silloin kun olisi töistä vapaata, kauheasti kotona tekemistä, eikä todellakaan aikaa sairastumiseen..
No, maanantaina hain itselleni joululahjaksi crosstrainerin, ja en tietenkään ole malttanut olla sitä testaamatta, vaikka olisi vain pitänyt olla liikkumatta ja potea tämä flunssa pois. Lisäksi ostin uuden sykemittarin kun vanha sammahti taas. Patteri vaihdettiin syksyllä ja jo silloin oli jotain häikkää tuossa mittarissa. Nyt sitten sammui lopullisesti ja marssin samantein kauppaan ja ostin uuden. Pieni vekotin, mutta kummasti motivoi ja ohjaa liikkumista :)

Tuolla crosstrainerilla olen tehnyt 3 treeniä yht. 1h55min. Todella tyytyväinen olen ollut tuohon vempaimeen. Halvin malli on, mikä löydettiin, mutta aivan olen totaalisen ihastunut siihen.Muuta liikuntaa on tasan 30 km kävelyä. Kaikki liikunnat taisivat olla yhteensä tällä viikolla 9h 2min. Melko matalalla sykkeellä olen nuo tehnyt, kun tämä flunssa tuntuu olevan melko sitkeässä. Ensi viikko on melko kiireinen työn puolesta, joten varmasti tulee jonkun verran vähemmän liikuttua.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Moikka moi,

Eilen jäi stepperi väliin kun kävin 45 min luistelemassa. Saman verran kävin toissa päivänäkin.

Häkkyrälle: tuo 30 kilsaa kuulostaa hurjalta kävelymatkalta viikon aikana. Käveletkö töihin?? Oon kans miettinyt sykemittarin ostoa, mutta omalta kohdalta se jäis varmaan alkuinnostuksen jälkeen laatikkoon niinkuin askelmittarikin... Tuo sykemittari on vielä aika arvokaskin, mutta sillä sais sen sykkeen oikeille lukemille. Paljon sulla on ollut se keskisyke? Jostain luin et tän ikäisellä pitäis olla 130-140. Pitääks paikkansa?

Tää aika taitaa olla pöpöille oikein unelma aikaa... sit tuo flunssa on aika sitkeetä laatua. Itelle kun ei yleensä kuume nouse niin tuo kestää sit pitempään. Tuntuu et jo reilu 37 on paljon....

Tulipahan vähän asian vierestä, mutta sallittakoon joulun kunniaksi. Kuvitella et viikonpäästä jo aatto on mennyt...

Aika moni innostuu ostamaan kotiin jonkun kuntoilulaitteen niin ei voi huonojen kelien piikkiin laittaa liikkumattomuuden! :LOL:
 
Tänään oli vapaapäivä töistä, mutta liikkunut en muuten kun kaupoissa aamun ja iltapäivällä kävin 4,5km lenkin, niin että tyttö käveli osan matkasta. Eli 2v.tahtiin mentiin ;)

Minska-80 Autolla porhallan työmatkat koska matkaa on reilut 10 km. Pyörällä pystyisi muuten kulkea, mutta varsinkin näin talvella tuon tytön mukana kuskaaminen olisi turhan hankalaa. Ja illalla 22 aikaan töistä lähtiessä voisi olla niin että pyörä vaihtuisi taksiin tai soittoon miehelle "tuu hakee" ;) Eli nuo lenkit tulee lähinnä ihan vain koirien takia tehtyä. Tuskin ilman koiria joka päivä jaksaisin lenkille lähteäkään.

Keskisyke vaihtelee aika paljon sen mukaan miten kovaa kävelen, onko rattaat mukana, lunta tiellä, tuulinen sää yms. Yleensä ilman vaunuja kävellessä pyrin pitämään sykkeen n.60-75% maksimista eli n. 115-144bpm. Vaunujen kanssa kävelessä se on helposti tuolla 70-80%maksimista eli noin 135-154bpm. Toisina päivinä kävelen noilla sykkeillä mutta yritän saada viikkoon vähintään yhden "lepopäivän" jolloin kävelen ihan rauhallisesti lorvien että tulee huilittuakin välillä.

Jos kävelen tasaisella tiellä syke on huomattavasti alempi, mutta kun yleensä kävelen noilla kuoppaisilla metsäteillä niin varsinkin vaunujen kanssa se on raskaampaa.

Tuolla crosstrainerillä/stepperillä pyrin menemään n. 70-75% vauhtia,muta varsinkin stepperillä se on suht vaikeaa. Sillä on helpompi pysyä hiukan alemmilla sykkeillä... Se tuossa crossissa onkin mukavaa että sykkeen saa helposti pidettyä haluamallaan tasolla.

Mutta tosiaan nuo sykkeet vaihtelevat ihmisillä paljon. Ja mikäli olen asian oikein ymmärtänyt kun syke menee yli 60%max ja alle 80/85%max niin se on "hyvä taso". Tietysti tarkoituksesta riippuen, mutta tuo siis tälläisellä keskivertokuntoilijalla, joka kuntoilee vain huvikseen tai painonpudotusmielessä.

Tuo 130-140 kuulostaa siis ihan hyvältä tämän ikäisille(-80 minäkin), ei liian kova (jaksaa pitkään) mutta ei toisaalta liian hidaskaan.

Nuo löpinät vain omaa pohdiskelua, joku toinen voi olla asiasta täysin eri mieltä. :D

 
Hei!

Flunssa on pukannut meillekin, itsellä nenä vuotaa ja kurkku tuntuu karheelta. Pienimmäinenkin aivastelee ja nenä turisee jatkuvaan, niin että vaivaa nukkumistakin. Ei oo tullut liikuttuakaan ja väsyttää kun heräilen yölläkin turinaan ja ölinään(varmaan ärsyttää tu tukkoisuus vauvaa itteensäkin) :(
 
Twist vk 52:
27-12-07
Twist 51: 0h 35min - 270kcal - 2400askelta - 130bpm - 67%

Twist vk 52 yhteens:
1 tree - 0h 35min - 270kcal - 2400askelta

Muuta:
Stepperin mittarilla kalorit 330 (eikä siinä tietenkään ole legillä tehtyä laskettu mukaan). Vaihteeks valitan tosta miten se "arvioi" kalorinkulutusta. Vaikka eihän sillä mitään merkitystä olekaan. :whistle:

Miin Treenit ja Mitat 2007
Elokuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTg=
Syyskuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTk=
Lokakuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTEw
Marraskuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTEx
Joulukuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTEy
 
Twistit 2007:

vk 33: 5 tree - 1h 25min - 655 kcal - 4150 ask
vk 34: 5 tree - 1h 50min - 965 kcal - 5450 ask
vk 35: 4 tree - 1h 35min - 910 kcal - 4900 ask
vk 36: 3 tree - 1h 05min - 520 kcal - 3450 ask
vk 37: 2 tree - 1h 15min - 520 kcal - 3950 ask
vk 38: 4 tree - 2h 10min - 1070 kcal - 7800 ask
vk 39: 3 tree - 1h 45min - 890 kcal - 6250 ask

vk 40: 3 tree - 1h 10min - 570 kcal - 3750 ask
vk 41: 5 tree - 2h 45min - 1190 kcal - 9950 ask
vk 42: 0 tree - 0h 00min - 0 kcal - 0 ask
vk 43: 0 tree - 0h 00min - 0 kcal - 0 ask
vk 44: 1 tree - 0h 25min - 200 kcal - 1550 ask
vk 45: 3 tree - 1h 40min - 760 kcal - 6650 ask
vk 46: 3 tree - 1h 25min - 780 kcal - 5650 ask
vk 47: 1 tree - 0h 45min - 390 kcal - 1900 ask
vk 48: 4 tree - 2h 10min - 1285 kcal - 8750 ask
vk 49: 0 tree - 0h 00min - 0 kcal - 0 ask

vk 50: 4 tree - 2h 10min - 1100 kcal - 8600 ask
vk 51: 0 tree - 0h 00min - 0 kcal - 0 ask
vk 52: 1 tree - 0h 35min - 270 kcal - 2400 ask



Yhteensä:

Twist: 51 treeniä 23h 10min - 11391kcal - 85.150askelta
 
Twist vk 1:
03-01-08
Twist 1: 0h 40min - 425kcal - 2700askelta - 144bpm - 74%

Twist vk 1 yhteens:
1 tree - 0h 40min - 425kcal - 2700askelta

Muuta:
Sykkeet tosi kovilla, tein kyllä reippaan treenin. Sitä se treenaamattomuus tekee, heti kunto laskee, mutta olihan se ihan odotettavissa.

Oli heti alussa oikea reisi kipeä, ei kai olis pitänyt rääkätä sitä.. ( jälkiviisautta ilmassa ). Treenistä ei tullut hyvä olo. Se varmaan vie taas sen kolme viikkoa, että alkaa huomata eron energian tasossa. Mutta näin tällä kertaa.

Toivottavasti muut löytää tiensä tähän pinoon pian. Yksin ei oo kiva jakaa tuloksia.

Miin Treenit ja Mitat 2008
http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=
 
Täälläkin ollaan hengissä joulun ja uuden vuoden jälkeen.
Eilen sit starttasin stepperin ja tunnin hilluin sen kanssa.

Sehän se Miilla on et jos on pitempi aika treenien välissä niin se on aina hankalamman tuntuista. Vilkaisinkin sun alkupainoa.. Hyvin olet jo saanut 5 kg pudotettua.. eikös sulla ollutkin tavoite siihen 62 kiloon? Jatkuuko sulla vielä koulu tän vuoden puolella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minska80:
Sehän se Miilla on et jos on pitempi aika treenien välissä niin se on aina hankalamman tuntuista. Vilkaisinkin sun alkupainoa.. Hyvin olet jo saanut 5 kg pudotettua.. eikös sulla ollutkin tavoite siihen 62 kiloon? Jatkuuko sulla vielä koulu tän vuoden puolella?
Mulla se kestää aina aba kolme viikkoa että treeni alkaa tuntumaan hyvältä.. Kyllä sen jaksaa, kun tietää millainen olo on siitä eteenpäin, kun saa taas rutiini treenin sujumaan.

Mun tavoite on 52-56kiloa niillä main se varmaan tulee heittelemään. Paino on tähän asti jojoillut.. Ongelmanahan on se, etten ns. laihduta. Painon lasku pysähtyy 52kiloon.. Sen jälkeen alkaa taas nousta; jos alkaa elämässä tulla vastoinkäymisiä. Pitää kiinnittää nyt tosi paljon huomiota siihen mitä tavoitepainon jälkeen tekee. En ole aikaisemmin siitä huolehtinut, koska en ole huomannut että painoni on suorassa yhteydessä siihen meneekö minulla hyvin vai huonosti.

Mun paino nousee helposti 15kiloa vuodessa. Ja sitten kun alkaa elämä olemaan mallillaan, paino laskee "automaattisesti", minun sitä sen kummempia tekemättä puoli kiloa kuussa. Mitä ilmeisimmin siihen vaikuttaa arkiaktiivisuuden lisääntyminen. Terveellisesti olen oppinut syömään ja ne tavat eivät muutu, vaikka paino nousisikin.

Tällä hetkellä suurin syy painon putoamiseen on ollut, etten saa syötyä juuri mitään.. Sen kanssa olen viimeisen kuukauden kanssa tehnyt töitä, että saan syötyä! Eihän se paino muuten laske. Se syy taas mikä juontaa siihen, etten saa syötyä on se, että minulta pudotettiin eräs lääke puoleen (tai yhteen kolmannekseen) entisestä. Sen lääkkeen "ansiosta" paino nousikin, koska söin vaikkei ollut nälkä.

En ole sellaista "laihduttaja tyyppiä". Paino saa pudota itsekseen pikku hiljaa. Vielä toistan itseäni tässä, mutta todellakin se minun pointtini tulee olemaan se, ettei paino enää lähde nousemaan.

Joo koulu jatkuu tän vuoden puolella. :whistle:
Luultavasti aloittelen 8päivä.
 
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Nyt kyllä hävettää ja pahasti!!!!
Mä olen vaan syönyt ja löhöillyt koko joulun...
Mut työkaverin kans päätettiin et aloitetaan terveellisempi elämä.
Punnitus on joka perjantai ja tulos merkitään yhteiseen kalenteriin. Eiköhän se kannusta tekemään
asioiden eteen jotain :headwall:
LUPAAN PARANTAA TAPANI ja kaivan stepperin heti tänään vaatekasan alta...
Tsemppiä kaikille :heart:
 
Heipparallaa...

Lauantaina rääkkäsin tuota stepperiä 1h ja 10 minuuuttia. ENKKA! Eilen käytiin luistelemassa joten steppi jäi väliin. Tänään vois taas hillua ton laitteen kanssa. On ollut kyllä tosi hyvä ostos! Kiva ja helppo käyttää!!

Ei muuta kuin nyt kaikki on haastettu stepperöimään ja nyt sit käytännössä toteuttamaan niitä uuden vuoden lupauksia!!
 
Twist vk 2:
07-01-08
Twist 2: 0h 30min - 205kcal - 1900askelta - 127bpm - 65%

Twist vk 2 yhteens:
1 tree - 0h 30min - 205kcal - 1900askelta

Muuta:
Sykemittari sitte vähän rikki. =( Meni sen kanssa tapellessa.
Teki mieli lopettaa, se kun on mun motivaattori. jos pitää alkaa luottamaan tohon stepperin kcal laskuriin niin alkaa harmittamaan. =(

Miin Treenit ja Mitat 2008
Tammikuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=

 
Raivasin sitten eilen stepperin vaatevuoren alta kuten lupasin :D
10 min. - 500 askelta - 69 kcal
Tulos nyt ei päätä huimaa mut oli aivan uskomattoman hyvä olo treenin jälkeen!
Kummasti se nostaa mielialaa kun saa edes jotain
aikaiseksi.
Nyt pitää sitten yrittää pitää putki päällä...
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Minun täytyy myös tunnustaa että stepperi on samassa paikassa mihin sen ennen joulua jätin.. Ajattelin kehitelllä jotain yhteistreenijuttua tuolle stepperille ja crosstrainerille että tulisi molempia sitten käytettyä. Meinasin jo laittaa kirppikselle stepperin myyntiin, mutta en nyt kuitenkaan ole valmis vielä siitä luopumaan ;)

Crossilla tein viime viikolla kaksi treeniä:45 min kovempi treeni (149bpm) ja 1h35min matalammalla sykkeellä ( 129bpm) Kävelyä 27,5km ja liikunnat yhteensä 9h 16min.

Onko muilla sykemittaria kuin Miillalla? Kysymys noista kaloreista. Minulla on Polar f4. Entisessä mittarissa ei kalorinlaskua ollut ja siksi tuo yllättikin ja epäilyttää. Voiko 6km lenkillä (n.1h) 143bpm keskiarvosykkeeellä (eli reipasta kävelyä) kulua 510kcal?? Tuntuu meinaan tosi paljolta jotenkin...

Pitäisikin testata paljonko stepperin kalorimittari ja sykemittarin kalorit eroavat. Crosstrainerin mittari näyttää esim 45 min treenissä kaloreiksi n. 200 kcal ja sykemittari 410 kcal... Noihin laitteitten mittareihin en luota muussa kun matkassa ja ajassa,mutta eikö tuohon sykemittariinkaan uskalla luottaa edes suuntaa-antavasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja häkkyrä:
Onko muilla sykemittaria kuin Miillalla? Kysymys noista kaloreista. Minulla on Polar f4. Entisessä mittarissa ei kalorinlaskua ollut ja siksi tuo yllättikin ja epäilyttää. Voiko 6km lenkillä (n.1h) 143bpm keskiarvosykkeeellä (eli reipasta kävelyä) kulua 510kcal?? Tuntuu meinaan tosi paljolta jotenkin...

Pitäisikin testata paljonko stepperin kalorimittari ja sykemittarin kalorit eroavat. Crosstrainerin mittari näyttää esim 45 min treenissä kaloreiksi n. 200 kcal ja sykemittari 410 kcal... Noihin laitteitten mittareihin en luota muussa kun matkassa ja ajassa,mutta eikö tuohon sykemittariinkaan uskalla luottaa edes suuntaa-antavasti?
Oot varmaan kurkannutkin tuota linkkiä: http://keskustelu.kaksplus.fi/t931689
Hieman Hankalalta: Tuntuu hurjalta, että tunti crosstrainerilla vois kuluttaa 900kcal Mutta näin mun ihkauus sykemittari väittää.
Sinkkuäiti: Poljin juuri tunnin crosstrainerilla ja ainakin se itse laite ilmoitti kulutukseksi 350kcal.

Mulla kuluu kävellessä n. 60kcal / 10min.
Mun stepperi näyttää n. 20kcal / 10min enemmän kuin sykemittari. Kuulostaa vähältä, mutta sit jos tekee tunnin treenin, kaloreita kuluu stepperin mukaan 120kcal ja se taas vastais n. 20min polkemista.

Varmasti paljon eroja noilla laitteilla, mutta mulla stepperi siis näyttää enemmän, kuin sykemittari. Se näyttää enemmän, vaikka sykemittari on päällä silloinkin, kun teen punteilla tai legiä välissä (n. 10-15min)..

Itse uskon sykemittaria. Siitäkin syystä, että sillä kun tekee kävely lenkkejä ja muuta, niin ei sitten mene enempää sekaisin, miten paljon mikäkin kuluttaa. Toinen syy miksi uskon sykemittaria mieluummin on se, että siihen laitetaan tiedot: paino pituus ikä jne.. Joiden perusteella sykkeestä arvioidaan kcal kulutus.

Tossa nyt yks linkki joka sattui silmään googlettaessa:
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=20757

Meni tosiaan eilen hermo sykemittariin, kun ei mittaa kunnolla sykkeitä. Nytkö se sit alkaa temppuilemaan, kaksi vuotta ollut käytössä. Sama ongelma oli exän mittarilla, kaksi vuotta käytössä ja alkoi ilmetä ongelmia. Sillä ne myöntääkin takuuta vaan 1-2vuotta. Tekis mieli vaihtaa merkkiä, mutta kun muuten olen ollut tyytyväinen ja onhan Polar nyt kuitenkin Polar. ;)

Mulla toi sykemittari tosiaan on motivaattori, harmi että helposti alkaa jäämään treenit väliin jos se ei toimi.. En yhtään väheksy itseäni tuon laitteen pitämistä motivaation nostajana, vaikka moni onkin sitä mieltä, että ei sillä ole mitään merkitystä. Mä en oikein saa itteeni liikkeelle, ellen heti treenin jälkeen näe jotain tuloksia, oli miten arvioita tahansa. Tottakai ne liikunnan tulokset näkee pitkällä aikavälillä olossa ja kunnossa, mutta en ole niin pitkäjänteinen että muutaman kuukauden jaksan odottaa, että jotain näkyy jossain. Edes numeroita treenien välissä niin olen tyytyväinen.

Vinkkinä sitten heille, jotka tahtovat testata sykemittaria:
http://www.bonniershop.fi/cm/1.1531?media=ifo&ms=true&product=IFO

Itse jouduin tilaamaan, siltä varalta, että jos tuo nyt brakaa, niin on edes jokin tulos.

Niin joo ja Häkkyrä: https://www.polarpersonaltrainer.com

Mun sykemittari on WM42 ja siinä ei valitettavasti ole toimintoja jotka nyt haluaisin. Niin kuin noi sykerajat jne.
 
Minä haaveilen sykemittarista, mutta vielä en ole raaskinut sitä ostaa. Harmi, että siinä alkaa vikoja ilmetä noinkin pian oston jälkeen. Kiva onkin kuulla omakohtaisia kokemuksia. Voi sitten joskus laittaa luun kurkkuun myyjälle kun kehuu luotettavuutta!!!

Minustakin tuo stepperi ilmoittaa kalorit vähän yläkanttiin, mutta ei valiteta! Onhan se kiva että saa edes vähän suuntaa antavia lukemia...

Eilen oli vähän pakkopulla stepperöinti: 26,5min ja 3328 askelta kaloreita 331.

Tulin äsken 50 min vaunulenkiltä! Ihana olo! Tosi hyvä keli oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minska80:
Minä haaveilen sykemittarista, mutta vielä en ole raaskinut sitä ostaa.
Joudun toistamaan itseäni:
http://www.bonniershop.fi/cm/1.1531?media=ifo&ms=true&product=IFO

2numeroa kunto+ lehteä: 4,90? - kaupan päälle saa sykemittarin, josta tarkemmat tiedot: http://www.kuntoplus.fi/sykemittari
Tilauksen voi lopettaa heti ja kun muistaa tehdä sen niin summaksi tulee vain tuo 4,90?!!
 
Tuonne polarin sivuille olinkin jo rekisteröitynyt, mutta olinpahan jo melkein unohtanut koko sivuston olemassaolon. Kiitos muistutuksesta Miilla!

KuntoPlussaa voin muutenkin suositella, kun tuon sykemittarin takia. Minusta hyvä lehti, viitisen vuotta lehti minulle tuli, sitten alkoi mielestäni kerrata vanhoja juttuja liikaa ja vaihdoin Sport-lehteen. Tuosta mukana tulevasta sykemittarista ei ole kokemuksia. Sain muistaakseni äidiltäni aiemman mallin sykemittarin (tuli myös lehden mukana), tuo mittari toimii vieläkin. Tosin ei näytä kuin max sykkeeen ja keskiarvon, kellon ja sykkeen ja sitä on jotenkin hankala käyttää. Uudessa mallissa taitaa olla paljonkin enemmän noita toimintoja,joten senkin puolesta varmasti ihan mielenkiintoinen ja hyvä kapistus.

Päivällä 1h35min lenkki, 144bpm, 701 kcal. Osan matkasta tyttö käveli itse, ennenkuin meni vaunuihin nukkumaan. Siksi 6km meni noin pitkän aikaa. Lumessa oli tooodella raskasta työntää vaunuja, täällä kun ei aura-auto käy kun ehkä kerran talvessa... Se näkyy myös sykkeessä, välillä huiteli jopa yli 85% maksimista..

Kohta alkaa crossailu. Ajattelin tehdä intervallityyppisen treenin sillä aikaa kun sauna lämpiää (40min-60min)
 
Alkuperäinen kirjoittaja häkkyrä:
Tuonne polarin sivuille olinkin jo rekisteröitynyt, mutta olinpahan jo melkein unohtanut koko sivuston olemassaolon. Kiitos muistutuksesta Miilla!

KuntoPlussaa voin muutenkin suositella, kun tuon sykemittarin takia. Minusta hyvä lehti, viitisen vuotta lehti minulle tuli, sitten alkoi mielestäni kerrata vanhoja juttuja liikaa ja vaihdoin Sport-lehteen.

Kohta alkaa crossailu. Ajattelin tehdä intervallityyppisen treenin sillä aikaa kun sauna lämpiää (40min-60min)
Moi!

Joo mä noita polarin sivuja niiiiiin mielelläni mainosta, ite tehnyt treenipäiväkirjaa (muutamaa pitkää paussia lukuun ottamatta) nyt nelisen vuotta. Hauskaa katella miten treenit on muuttuneet ja paino jne. Mulla kun on paha taipumus jojoilla mielialan vaihteluiden mukaan. Mutta siihen saa tulla stoppi.

Mulle on tullut kuutisen vuotta epäsäännöllisesti kunto+ ja vakiona sport, fitness ja nyt vuoden myös kg-lehti. Oon niiden suurkuluttaja, vaikka jutut kiertää vuodessa ympäri ja samoja juttuja kaikissa, mutta en tiedä - koukussa. ;)

Kirjoittele Häkkyrä ihmeessä myös crossailu tuloksia. Mä ainakin haluan lueskella niitäkin.
 
Twist vk 2:
07-01-08
Twist 2: 0h 30min - 205kcal - 1900askelta - 127bpm - 65%
08-01-08
Twist 3: 0h 35min - 285kcal - 2350askelta - 131bpm - 68%

Twist vk 2 yhteens:
2 tree - 1h 05min - 490kcal - 4250askelta

Muuta:
Sykemittari sitten päätti toimia. Mulla pisteli reisiä alussa ihan kamalan paljon, mistähän johtui.. Sykkeet ei meinanneet alussa nousta ja joutu kyl polkemaan että sain ne pidettyä edes jossain.

Miin Treenit ja Mitat 2008
Tammikuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=
 
Twist vk 2:
07-01-08
Twist 2: 0h 30min - 205kcal - 1900askelta - 127bpm - 65%
08-01-08
Twist 3: 0h 35min - 285kcal - 2350askelta - 131bpm - 68%
09-01-08
Twist 3: 0h 20min - 170kcal - 1350askelta - 130bpm - 67%

Twist vk 2 yhteens:
3 tree - 1h 25min - 660kcal - 5600askelta

Muuta:
Piti tehdä aamu treeni ennen kouluun menoa.. Tuli vaan semmonen olo. Mutta eihän sitä mun syömisillä aamulla treenailla. Alkoi pyörryttää ja jotenkin tuntui rankalta, vaikkei sykkeet noussutkaan. Noo jos sitä on illan kotona, niin sit illalla toinen treeni. Toivottavasti pääsen edes puoleen tuntiin, mieluummin 35min.

Miin Treenit ja Mitat 2008
Tammikuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=
 

Yhteistyössä