Stepper Viikkopino1

Manantaina kipasin Jumbossa ostamassa Twist stepperin. Mitä tuo bpm tarkoittaa? Mulla ei ole niin hienoa laitetta. Hyvää tossa mun laitteessa on se tanko mihin voi nojata, kun heikottaa! :LOL:
Eilen tein 1500 askelta ja kaloreita kului 203. Ihana oli sen jälkeen mennä saunaan. Tosi hyvin saa hien pintaan! ;)
 
Eipä oo tullut stepperöityä tällä viikolla kun töissä oon ollu pari päivää piiiitkästä aikaa. No josko sit viikonloppuna jaksais vähän polkaista.

Minska80: Tuo bpm tarkoittaa varmaankin samaa kun avg mun sykemittarissa eli treenin aikaista keskisykettä. Ja tervetuloa joukkoon!
 
Eilen jaksoin yhteen putkeen puol tuntia 2140 askelta ja jopa 311 kaloria lähti. Ihmettelin maanantaina, että ootte hurjia kun jaksatte yli 2000 askelta. Silloin iteltä tuntui että hyvä jos 100 askelta jaksaa. Otan välillä spurtteja ja sitten vähän höllemmin. Aivan ihana tunne sen rääkin jälkeen. Ihan oli kyllä järki ostos. Niin helppo kotona kuntoilla. Ei tarvii salille lähteä hikoilemaan. Keväällä vois käydäkkkin salilla kun kunto vähän paranee.
 
Heipä hei!
Täällä myös yksi lisää teidän ketjuun. Sain vihdoin pitkän odotuksen jälkeen oman stepperin ja nyt on sillä tullut viikko harjoiteltua. Ekan viikon aikana jaksoin 2h 43min, 10435 askelta ja 1448 cal. Tän lisäks kerran kävin myös uimassa ja lenkillä. Toivottavasti ei ole vain uutuuden viehätystä. Tavoitteena on kuitenkin pudottaa painoa. Tähän mennessä olen nyt saanut 5,5 kiloa pois ja senttejäkin on lähtenyt jonkin verran. 6 kiloa pitäis vielä saada pois, ni sit olisin tyytyväinen. Toiveena olis, että tän steppailun avulla kunto kohoais ja paikat kiinteytyis. Ei haittais jos vaikka sellulliitti vähän hälvenisi. :D
 
Eilen steppasin 22 minuuttia ja 233 kaloria lähti. Askelia 1680. En malta tehdä viikkotaulukkoa. Joka päivä pitää tulla hehkuttamaan SUURIA saavutuksiani! :snotty:
5 pv saavutus vaa'an mukaan on -600g. En mitään muuta toivo, et viikonloppu ei mene plörinäksi.....
 
Tässäpä viikon yhteenvetoa:


kaloreita 1523
askelia 10922
min 145,5

elikkäs nyt on vertailu kohtaa tälle viikolla.... Tuo on musta hyvä kun kokonaisaskelia meni yli 10 000. Pitääpä käydä tutkii paljonko teillä on tuo viikkosaldo ollut..



 
Twistit:
vk 43: 0 tree 0h - 00min - 0kcal - 0ask
vk 44: 1 tree 0h - 25min - 200kcal - 1550ask
vk 45: 3 tree 1h - 40min - 760kcal - 6650ask
vk 46: 3 tree 1h 25min - 780kcal - 5650ask
vk 47: 1tree 0h 45min - 390kcal - 1900ask


Edelliset 10vk:a

Twist: 34 treeniä 15h - 7250kcal - 49.650askelta
 
Muuta:

No treeniä ei ole tehty.. Eikä kyse ole siitä, että innostus olisi loppunut. Mutta oikea jalka osoittaa pahasti iskiaskipuja - mitä ne tuskin on (kun ei ole välilevyn pullistumaa ja tietääkseni ei myöskään kasvainta), mutta kivut on vähän samansuuntaisia. Ja eipä siinä sitten treenata.

Hankin sitten Gym-techin "leg-magic:in" netanttilasta. Testaan sitä muutaman päivän ja jos tehoaa ja polvi ei pahemmin kipeäksi tule, niin pidän tuotteen. Siis tarkoitus olisi stepperi tauoilla tehtä minuutti. Mutta kyllä tuntuu, että se minuuttikin on mun sisäreisille liikaa näin aluksi.

Missähän Sunna on?? :/
 
Twist vk 48:
26-11-07
Twist 43: 30min - 320kcal - 1900askelta - 144bpm - 74%

Twist vk 48 yhteens:
1 tree 0h 30min - 320kcal - 1900askelta

Huom!
Aikaan ei ole laskettu leg treenin minuutteja, mutta sykkeenmittaus ja kalorikulutus on ollut päällä.

Muuta:
Joo, puol minuttia legillä on tarpeeks kerralla. Että sen verran on sisäreisissä voimaa.
 
Twist vk 48:
26-11-07
Twist 43: 30min - 320kcal - 1900askelta - 144bpm - 74%
27-11-07
Twist 44: 30min - 315kcal - 2000askelta - 142bpm - 73%
Twist 45: 30min - 280kcal - 2150askelta - 141bpm - 73%

Twist vk 48 yhteens:
3 tree 1h 30min - 915kcal - 6050askelta

Muuta 1:
1 Treeni oli ihan ok. Olis sitä enemmänkin voinut tehdä, mutta.. Illalla teen toisen treenin (jos ei ex tule käymään).

Oli kipeenä sisäreidet eilisestä legistä. Tänään kans, mut ei tekniikalla. Mä en tosiaan pysty vetää sillä 15 ja sit ei vaan enää liiku.

Muuta 2:
2 Treeni oli ihan ok. Olis sitä enemmänkin voinut tehdä, mutta.. Illalla tekis vielä mieli tehdä yks treeni, mutta taidan jättää väliin. :(
 
Eilen jätin stepperi-session väliin kun mies tuli vasta klo 17.00 kotiin. Syötiin ja täydellä massulla en viittinyt rehkiä ja 18.00 alkoikin saunavuoro. Mutta tänään taas tuon kimppuun. Mies rasvas nuo laakerit, niin nyt olohuoneeseen leviää "kiva" autotallifiilis! Semmoista se on kun insinööri on miehenä! :heart:


Eli tuo Miillan uus vempain on tehokkaampi, pitää guuglettaa ja kattoo minkälainen se on....
 
Ai niin se on tuommoinen :
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=314409&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=38657 MUTTA TÄSSÄ UUSIN HOLLYWOOD VILLITYS, SAANKO ESITELLÄ: :laugh: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=352840&partNumber=8116592++malli&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=10459&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
 
Twist vk 48:
26-11-07
Twist 43: 30min - 320kcal - 1900askelta - 144bpm - 74%
27-11-07
Twist 44: 30min - 315kcal - 2000askelta - 142bpm - 73%
Twist 45: 30min - 280kcal - 2150askelta - 141bpm - 73%
28-11-07
Twist 46: 40min - 370kcal - 2700askelta - 143bpm - 74%

Twist vk 48 yhteens:
4 tree - 2h 10min - 1285kcal - 8750askelta

Muuta:
-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minska80:
Eli tuo Miillan uus vempain on tehokkaampi, pitää guuglettaa ja kattoo minkälainen se on....
Niin no, ei se sillain tehokkaampi ole. Mutta täsmävaikutus sisäreisiin -> (lihaksiin) Eihän ne "läskit" sieltä mihinkään häviä, kuin laihtumisen myötä. Mutta hyvä nekin lihakset saada kuntoon. Sama kuin vatsalihaksissa - eihän vatsalihasliikkeiden tekeminenkään polta rasvaa juuri vatsan seudulta..

Mutta juu, mulle tuo on tosi tehokas sisäreisiin, vaikea uskoa että ne on niiiiiin huonossa kunnossa. Ja mikä saa plussat multa. Kun teen sillä aina viiden minuutin stepperöinnin väleissä sarjan. Niin syke nousee tosi hyvin ja siten hiki irtoo paremmin ja treeni tuntuu enemmän treeniltä.
 
Eilen tein 30 minuuttia. Oli aika kuitti olo. OIkeasti tuntui et nyt antoi kaikkensa. Hiki valui ihan norona..
Pidättekö te jotain kenkiä jalassa kun stepperöitte? Tuntuu aika jännältä nuo nystyrät sukkien läpi... Pitäis kaapista ettiä sisäpelikengät.
 
Moikka! Täällä kateellisena katson teidän treenaamisia!!! Nyt kun työt loppu ja olin ajatellu, että nyt sit teen kunnon rutistuksen stepperin kanssa niin mitä vielä... sain flunssan enkä voikkaa treenata vaikka halut olis just nyt kovat... Mutta tsemppiä teille treenaajille :wave: !!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minska80:
Pidättekö te jotain kenkiä jalassa kun stepperöitte? Tuntuu aika jännältä nuo nystyrät sukkien läpi... Pitäis kaapista ettiä sisäpelikengät.
Kyllähän niitä kenkiä voi hyvin pitää.. Mulla ne ei toimi polven takia. En tiedä mikä siihen sitten syynä. Heh, taas ton legin kanssa olis hyvä pitää, mutta sitä voi viiden minuutin kanssa vetää kenkiä jalkaan ja pois. Mua ei haittaa sukilla stepperöinnissä muu kuin se, että kun on reipas tahti, niin tuntuu kuumenevan jalkapohjatkin siinä missä laite.
 
Niin joo. Itellä käytössä Polarin treeni päiväkirja. https://www.polarpersonaltrainer.com/frontend/
Mutta te jotka haluatte seurata treenin kehitystä vähemmin tiedoin, niin löysin tällaisen http://www.treenit.net
 
Elokuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTg=
Syyskuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTk=
Lokakuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTEw
Marraskuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA3LTEx
 
Mie pien ihan excelissä pientä kirjanpitoa... mulle se on ollut ihan hyvä.
Eilen innostuin sit rehkimään 35 minuutin ja 418 kalorin edestä. Niin vaan maaginen 3000 askelta meni rikki.

Muksaa viikonloppua, se oliskin eka adventti sitten! :)
 
Jeps. Eilen taas lämpöä 37,6. Tää on tätä, välillä nousee ja sitten taas laskee normaaliin. Mut tänäänkin on kurkku kipee, että ehkä mulla on välipäivä tänään. Olosta riippuen huomennakin, mutta sunnuntaina viimeistään yritän olla täysin terve ja tehdä treenin.
 

Yhteistyössä