Stepper Viikkopino1

Mulle on kans tulossa se kuntoplussan sykemittari ja kovasti tässä haaveilen crosstrainerista ;)
ovat vaan aika hinnakkaita...
Eilen oli taas tunnin kuntojumpan vuoro, paikat on aikas jumissa. Katotaan tuleeko tänään lepopäivä vai jaksaisko pienen treenin tehdä.
On ollut muuten melkoinen vaikutus kun tälle listalle
on liittynyt.
Monta kertaa on sohva kutsunut , olis niin mukavaa vain istuskella kun on saanut lapset nukkumaan mut
sitten on ajatellut ettei kehtaa olla tekemättä mitään kun muut listalaiset ahkeroi!
Omat lukemat nyt eivät päätä huimaa mut on kuitenkin jotakin tehty lähes joka päivä :)
Puntari näytti tänä aamuna 82,4 kg eli painokin on sentään pudonnut :D :heart:
KIITOS vaan kaikille tsemppauksesta! :flower:
 
Ihanaa, että muillakin on tuommoinen tunne,että "pientä painostusta" on ilmassa. Ota vaan tavoitteeksi vähintään se 10 minuuttia, sit saa lopettaa jos haluaa mutta monta kertaa vasta silloin pääsee "filikseen", eikä halua lopettaa! Yhdessä me teemme vielä uskomattomia tuloksia! :heart: Urheilullista viikonloppua kaikille! :hug:

Pitää vielä vähän kehua, että vajaassa 3kk on lähtenyt 6.4kg. Alkupaino siis hirveät 100.6kg ja nyt 11 viikkoa myöhemmin 94.2kg. Kohta paino alkaa jo 8:lla! JEEEEE! :saint:
 
Moikka!
Mä oon ollut mailla. Exän luona - vai mikä se nyt on ;) Enkä ole stepperiä nähnytkään. Haaveillut kyllä olen. Ja kamalasti harmittaa etten lenkkareita tajunnut ottaa mukaan olis päässyt lenkille tai ainakin kävelemään koiran kanssa. :heart: Mutta pitää tehdä töitä ja huomenna kotiin. Rankka viikko tulossa, mutta kyllä mä haluan treenatakin ehtiä. Palaillaan. :wave:
 
On tainnut stepperit unohtua nurkkaan tai saaneet vaate telineen viran.. Mä ainakin olen ollut niin laiska ja stressaantunut koulusta ja töistä, että... :(

Miin Treenit ja Mitat 2008
Tammikuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=
 
Kyllä täällä mukana vielä notkutaan. Harjoituskertoja tällä viikolla tuli vain 3, mutta kävelyä senkin edestä. Painokin teki pienen notkahduksen alaspäin! Tästä on hyvä jatkaa. Aikataulukin ei ole vielä pettänyt. Paino tippunut 7kg ja jäljellä vain 8.6kg. Melkein puolivälissä ollaan! :)

Tsemppiä ja uutta intoa kuntoiluviikkoon!!

Tässäpä mun treenilukkari:
http://treenit.net/q.php?q=MTAwMzlAMjAwOC0x
 
Päivitin juuri omat mittani/treenini tuonne nettitreenien
puolelle :wave:
http://treenit.net/q.php?q=MTAwNjZAMjAwOC0x
Pientä muutosta on sentään saanut aikaiseksi joten ehkä tätä jaksaa vielä jatkaakin, sais vaan tuo paino pudota
nopeammin |O

 
Twist vk 5:
Twist 6: 27-12-07
1 tree - 0h 30min - 280kcal - 2000askelta - 138bpm - 71%

Twist vk 5 yhteens:
1 tree - 0h 30min - 280kcal - 2000askelta

Muuta:
Hiki irtos, mut ei millään olis jaksanut treenata.
Paino noussut kilon.. Noo se laskee kun kerkee.

Miin Treenit ja Mitat 2008
Tammikuu: http://treenit.net/q.php?q=OTYxNEAyMDA4LTE=

 
hei vaan kaikille!

Nyt on selvitty töistä hetkeksi ja mahataudinkin sain siinä sivussa itselleni hommatttua. Nyt meinaa vielä tulla flunssa,mutta eihän tässä nyt enää jouda sairastua kun pitää päästä treenailemaan taas kun kiireetkin on hetkeksi selvitetty :)

Päivittelin myös tuonne treenit.nettiin parin viikon liikkumiset. Hiukan laihaksi jäi saldo tällä kertaa,mutta toisaalta, tästä on taas hyvä lähteä parantamaan. Illalla lähden hiihtämään kun mies tulee töistä tyttöä vahtimaan.

Mutta ei enempiä löpinöitä tällä kertaa, pyykkivuori odottaa tuhoajaansa....
 
Heippa! Kaikkia sivuja en jaksanu lukea, siksi kyselen että oletteko laihtuneet stepperillä polkiessa? Millasia pudotuksia tullut ja missä ajassa?
Ajattelin kyseisen laitteen hommata painon pudotuksen avuksi pisteiden laskun rinnalle. Kellään kokemuksia tästä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ipanapa-08:
kyselen että oletteko laihtuneet stepperillä polkiessa?
Eihän millään laitteella laihdu. Laihtuminen pelkän liikunnan avulla on aikaa vievää ja rankkaa. Ja silloinkin täytyy muistaa, ettei silti syö enempää kuin ennen. Ja joillekin tulee liikunnan jälkeen olo, että voi "palkita" itsensä vaikka parillakymmenellä grammalla karkkia tai pullalla kahvin kanssa. Kyllähän näin voi tehdä, mutta vain erittäin harvoin.

Ihmisen on keskimäärin saatava 7000kcal vaje, jotta hän laihtuisi kilon. Stepperillä tämä tarkoittaisi --- omien tuloksieni pohjalta --- sitä, että minulla olisi siinä 15tunnin urakka. Olettaen ettei ruokavaliossa tapahdu muutoksia.

Twist stepperi ei ole minun huomaamakseni vaikuttanut kuin pakaroihin ja reisiin, mutta ei sisäreisiin tai vatsaan. Vaikka näin usein laitteen markkinoinnissa mainitaan. Se mihin stepperi itsessään on minulla vuosien mittaa vaikuttanut on peppu. Sen saa kyllä stepperitreenillä muokattua.

Eli paras laite laihtumiseen on se, jolla tykkään ja jaksat liikkua.
 
Meinasin juuri kyselläkin että onko steppailu vaikuttanut teillä sisäreisiin? Meikäläisellä kun ei nuo reidet tunnu
kaventuvan ollenkaan :headwall: .
Tilasin siinä juuri crosstrainerin että sais vähän vaihtelua
treenaamiseen!
Huomenna on taas punnituspäivä, katsotaan miten akan käy :LOL:

Tässä päivitetyt tiedot
http://treenit.net/q.php?q=MTAwNjZAMjAwOC0x

Oon pitänyt nuo harjoitukset 10-20 min. pituisina koska
viikolla on muutakin treeniä.
Ja eikös sen pitänyt vaikuttaa jos treenaa 10 min/pvä ;)

Tsemppiä kaikille :heart:

 
Niinhän ne tämän viikon vapaat hupeni kun töissä tuli sairastapaus ja jouduin tuuraamaan. Edelleen sitkeä pieni flunssanpoikanen itselläkin. Mieli tekisi jo treenailla,mutta enpä tiedä olisiko sitten kuitenkin fiksumpaa kärsiä flunssa pois ja tyytyä sillä aikaa vain kävelyihin.. Huomaa vaan omassa olossa että olen paljon kärtyisempi, väsyneempi ja nuhjaantunut kun ei ole päässyt pitkään aikaan kunnolla hikoilemaan. Ja sitä herkkujen määrää mikä menee kurkusta alas ihan huomaamatta.. huoh.. Pitää varmaan ottaa taas totaalikielto herkkuihin,kun ei muuten pysy aisoissa tämän sokerihiiren syömiset.

Lisäksi alkaa pikkuhiljaa tämä "laihdutus" tympimään. Olen useamman kuukauden syönyt kevesti (paitsi tätä viikkoa), liikkunut n.2500-3000 kcal edestä viikossa jne,jne.Ei vain tipu, motivaatio alkaa todella olla hukassa. Viimiset viisi on tosiaan maineensa veroinen...

Kävelylenkkikin taisi tämän päivän osalta jäädä aamulla 5 aikaan tehtyyn puolen tunnin pikaulkoiluun. Tuulee niin kovaa ettei oikein huvittaisi lähteä tytön kanssa tuonne pimeään kävelemään ja mies on töissä.. Mukavaa kun kummatkin ollaan vuorotöissä,kommunikointi on lähinnä lappujen varassa :kieh:

joo, tulipas purnattua.. Nyt saa potkia persuksille oikein kunnolla että saa taas tsempin päälle!

;)
 
Tuli siinä pidettyä pari päivää vapaata ja mässäiltyä
laskiaispullia koko rahan edestä :ashamed: .
Nyt saa sitten steppailla vissiin yötä päivää että sais edes osan kulutettua.
Samaa tässä mietin kun häkkyräkin -> ei yhtään makeeta.
Pystyisköhän sitä olemaan edes viikon
ilman suklaata, keksejä jne... :kieh:
Paino junnaa paikallaan ja motivaatio tietenkin hiipuu sen myötä. Miten voi olla näin vaikeaa saada
edes 5 kg pois :headwall:
:heart: Tsemppiä kaikille :heart:
 
Mulla paino nyt noussut sen kilon.. Mutta se johtuu siitä, että päässyt taas normaalin ruokahalun piiriin ja mahassa sitten sitä tavaraa varmaan sen kilon verran. Menkat myöhässä =S. Vaihteeks ollu maalla, joten ei ole stepperiä nähtykään ja sit kun sen kotona ollessa näkee iskee armoton väsymys. No kun taas meen viikoksi kahdeksi kotiin, niin kyllä saa luvan treenit alkaa. Tää istuminen lihottaa ;)

Tsemppejä heille, ketkä jaksaa treenata ja etenkin heille ketä ei jaksa. :D
 
Kuka lähtee treenaa mun kanssa.. Tehdään joku harjoituskerta tavoite kahdelle viikolle.. (pituuden voi määrätä itse 15min - 45min välille). Esim. 7kertaa?? Mun pitää saada jostain motivaatio ja voimat.

On tän ex-miehen lapsen elämässä sellaisia ongelmia,että ne on vieneet mut ihan totaalisen stressin ja ahdistuksen partaalle. Ja tiedän että liikunta auttais, kun sais jotenkin itsensä liikkumaan ja päättämään, että mun pitää elää omaa elämää. Ja huolehtia mun jaksamisesta. Oli se sitten tässä tilanteessa miten vaikeaa tahansa.

Ps. Vois tännekin kirjoitella niitä treenejä (aika/kcal/askeleet), vaikka merkkaakin ne treenit.net sivuille.

Anteeks tää valitus ja yksityiselämän purkaus tänne. Varmaan poistan tästä tuon kohdan, joten jos ette lainais sitä, jos kommentoitte asiaa.

Kivaa kevään odotusta kaikille. :flower:
 
Hei Miilla

Minä ainakin voisin ottaa tuon parin viikon tehokuurin, ei varmasti ole pahitteeksi :LOL:
Sain eilen cross-trainerin joten nyt pitäis vuorotella 2 laitteella...
On ihme jos ei jossain ala näkymään tuloksia
|O
Mulla on näin torstaisin kuntojumppa ja sunnuntaisin
pilates joten 5 päivää olis "vapaana".
Perjantait pidän kyllä huilipäivinä kun tuo kunto-jumppa yleensä ottaa aika koville :kieh:
Joten 3-4 päivänä/vko treeniä, ainakin 15-20 min/krt
Pitempiä harjoituksia vois tehdä jos siltä tuntuu mut
tuo olis minimi.
Lapset kun vie oman osansa meikäläisen ajasta ja energiasta :heart:

Tässä vielä meikäläisen helmikuun treenit:
http://treenit.net/q.php?q=MTAwNjZAMjAwOC0x


 
Mäkin voisin lähteä haasteeseen!

Hyppäsin tuonne -5kg pinoon, kun huomasin etä paino lähestyy uhkaavasti 60kg, vaikka syön hmm...terveellisesti ja liikun kohtuu paljon. Ajattelin että jos tuossa pinossa ollessa tulisi jotenkin sisäistettyä tuo laihdutus paremmin kun itsekseni. Virtuaalikaverien ihmevoima saisi minut laihtumaan tai jotain ;)

Mutta siis mukana haasteessa olen. Voisin tehdä niin että 3-4kertaa/vko, joista ainakin yksi olisi pelkästään stepperiä. Kestoltaan stepperi sen vähintään 30 min ja crosstraineri 40 min (paitsi nuo aamun tyhjänmahan treenit ovat 20-30min, kaikkea on kokeiltava laihtuakseen) Syke väh.60% maksimista.

Tuolla helmikuun treenejä

http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA4LTI=


Niin ja voimia Miillalle !
 
Kävin tänä aamuna vaa´alla ja viikossa on lähtenyt 1,5 kg :D .
Oon syöny tonalia nyt reilun viikon ja tietysti treenaillu ja yrittänyt syödä kevyesti joten ehkä noiden yhteisvaikutuksella paino vihdoinkin alkaa putoamaan... :p

Miillalle:
Toivottavasti sinä ja exä saatte asianne järjestykseen :hug:
 
Mulla paino pudonnut nyt kilon suurin piirtein niihin joulun lukemiin. Oon lähdössä maille taas alkuviikoksi, siellä ei sitä stepperiä tule poljettua stressi lämpöä taas ollut.. Noo otan lenkki kuteet mukaan, jos siellä vaikka tulis koiran kanssa lenkillä käytyä.

Kiitos tsemppailuista tuon murrosikäisen kanssa, kaikki liikenevä voima otetaan vastaan. Kyllä ne asiat selviää ajan kanssa tavalla tai toisella.

Paljon tsemppiä treeneihinne. Mä en tiedä milloin palaan "sorvin ääreen", mutta toivottavasti pian.. Koulun vaihto varmasti tekee terää ja vähentää stressiä, kun vaihdan alaa.

Hyvät alkavat viikot kaikille! :hug:
 
Piti lähteä maille. Mutta ex lähteekin matkatöihin loppu viikoksi. Yhtä itkua tää viikko ollut, ei ole ruoka maistunut ja energiat vähissä.. Sori tää valivali. Palailen takaisin pinoon, kun saan treenit polkaistua käyntiin. Pitäkää te kiinni haasteesta. :whistle:
 
Nyt on jäänyt kyllä tuo treenaaminen vähiin mikä hävettää suunnattomasti :ashamed: :ashamed: .
Eilen piti askarrella lasten kanssa ystävänpäiväkortteja ja ilta meni siinä :flower: :heart: .
Tänään pitää ottaa kyllä ottaa itseään niskasta kiinni! :kieh:
Tulee tiukka loppuviikko kun lupasin treenailla 3-4 krt/vkossa...
 
:hug: Miillalle voimia

Vähän heikosti on mennyt tämä eka "haasteviikko".
Keskiviikkona tuli steppailtua vähän
15 min. - 750 askelta - 104 kcal
Eilen oli sitten taas 1h kuntojumpan vuoro.

Punnitus oli taas tänään ja viikossa on paino pudonnut 900 g =) eli yhteensä 4,8 kg on lähtenyt!
Vielä on piiitkä matka ihannepainoon, mut hitaasti mutta
varmasti sinne ollaan menossa :kieh:

Tässä vielä meikäläisen helmikuun treenit:
http://treenit.net/q.php?q=MTAwNjZAMjAwOC0x

Hyvää viikonloppua kaikille :flower:



 

Yhteistyössä