S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö se ole kunniakysymys että itse elättää ja kustantaa lapsensa? Ihan sama että jääkö käteen yhtä paljon tuilla kotona kuin töissä, mulle ainakin merkkaa se että on itse työllä ansainnu rahat! Mutta tuntuu nykyään olevan näille sossupummeille tuntematon käsite?!
onhan siinä työnteossa muutakin arvoa kuin se raha...
on työkaverit ja säännöllinen arkirytmi, joka pitää kiinni elämässä,
saa kuitenkin työkokemusta ja mahdollisuus päästä koulutuksiin ja edetä uralla
kaikenkaikkiaan ajatusmaailma voi vähän laajentuakin, kun kulkee säännöllisesti töissä
omaa tulevaisuuttasihan sinä siinä rakennat samalla... kyllä uralla eteneminen vaatii töissäoloa, ei se mitään harrastelua ole.
jos raha on tosiaan ainoa asia minkä työ antaa niin oletko lainkaan oikealla alalla tai oikeassa työpaikassa? silloinhan voi hakea koulutukseen ja päästä parempaan duuniin. oma tulevaisuus on myös itsestä riippuvainen.
Veikkaan että äänestät Niinistöä?
Ei se työ kuule aina kannata. Juuri tossa miehen kanssa laskeskeltiin että jos menisin nyt äitiyslomalta töihin niin me saataisi sen lisäksi asumistukea ja sossustakin muutama kymppi. Että siinä on sulle työntekoa kannattavimmillaan!
Ja aapeelle... Kyllä sillä sossun rahalla pärjää. Ja ulosotto ei todellakaan vie keneltäkään SUURINTA osaa palkasta.. et se siitä... provosta.
Olisit ottanut äitiyspakkauksen rahana ja ostanut uudet vaunut.
Niin, eihän se työnteko suinkaan kartuta eläkettä, puhumattakaan siitä että saattais tuoda jonkin sortin tyydytystäkin ihmiselle kun itse tienaa elantonsa ja pysyy jotenkuten työelämässä matkassa :headwall: Tyhmäähän tää on.
Ai saakeli, mutta oon tukilusmu ittekin, sori :O Toki mulla vain kht ja palkka siihen päälle, mutta kuitenkin.
Tule hakemaan meiltä yhdet 11v vanhat hyväkuntoiset vaunut pois. Teutoniat, olleet 4 lapsella käytössä ( kahdella toisessa perheessä ja meidän kahdella lapsella )