Solmussa.

Avomiehen kanssa oltu nyt 7v yhdessä, joista 4v asuttu omassa rivarissa. Kaikki oli mallillaan kesään 2008 saakka, kun mies sai vakituisen työpaikan. Syksyn mittaan yhteinen aika jäi vähiin, kiitos miehen kolmivuorotyön(itse olen klo 8-16 töissä ). Sitten alkoi miehen puolelta haluttomuus yhteiseen tekemiseen ja seksiin. Töistä tullessaan viskaa laukun nurkkaan ja menee suoraan nukkumaan tai päikkäreille, jotka kestää 15min - 4h, mutta valittaa niidenkin jälkeen väsymystään. Sitten jos hän on illalla paikalla, niin lähtee 2h treenaamaan. Treenien jälkeen on sitten taas niin väsynyt, ettei jaksa mitään. Olen yrittänyt tehdä kaikenlaista, jotta hän olisi kiinnostunut tulemaan vällyjen väliin, mutta aina kuulemma väsyttää. Puhua olen koittanut ja lääkärissäkin mies kävi.

Sotkin soppaa sitten omalta taholtani pari kuukautta sitten. Koko kevään ja tämän kesän ajan minulla ja naapurin miehellä on ollut kevyttä flirttiä. Tutustuin häneen vahtimalla pariskunnan kaksosia muutamana iltana. Erään grilli-illa päätteeksi päädyin harrastamaan seksiä tämän miehen kanssa. Sen jälkeen oli pari viikkoa ahdistunut olo, mutta sen laannuttua ollaan päädytty rakastelemaan uudemmankin kerran. Nyt kesällä olen myös eksynyt yhden illan suhteisiin. Ikinä aiemmin en ole tällaista tehnyt. En ole kertonut näistä kenellekään.

Olen ihan rikki ja eksynyt. En saa nukuttua yöllä ja jatkuvaan tuntuu puristava vanne rinnan päällä. Mieheni oli ihana ja rakas, mutta en ymmärrä mikä meni vikaan. Myöskin naapuripariin sotkeutuminen ahdistaa. Itken kotona, mutta mitään ei tapahdu, mies sanoo: "kyllä se tästä paremmaksi muuttuu". Mitä minä voin enää tehdä?!
 
No jos todella olet ahdistunut, niin lienee paras kertoa omalle miehellesi mitä olet tehnyt. Hän sitten päättäköön haluaako jatkaa kanssasi ja koittaa parantaa suhdetta vaiko ei.

Joidenkin mielestä pettämistä ei pitäisi kertoa, koska se toisi jonkinmoisen mielenrauhan pettäjälle ja petetty luhistuisi täysin. Ehkä niinkin, mutta luultavimmin suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaisi tietää jos kumppani on pettänyt. Tuolloin kunnioittaisit kumppaniasi edes sen verran, että antaisit hälle vapauden päättää haluaako jatkaa pettäjän kanssa vaiko ei. Pettäminen on aina tietoista. Ja vaikeahkoa uskoa, että olisit rikki ja ahdistunut yms. kun kerran seksiä harrastit useammankin kerran. Luulisi ensimmäisestä kerrasta tulleen sellainen ahdistus, ettet olisi kyennyt moiseen enää.

Mutta kerro miehellesi.
 
MRA
Ota rauhallisesti, kertominen pahentaa tilannettasi. Pidä suhde omana tietonasi ja toivo, että et kärähdä. Jos et saa kotona niin hoidata tarpeesi naapurissa. Suhteesi naapuriin menee aikanaan ohi (kestää 1-2 vuotta korkeintaan) ja sitten palaa "ruotuun". Voihan olla että ukkosi käy vieraissa ja siksi ei ole kiinnostunut sinusta. Mitä voit tehdä saadaksesi ukkosi kiinnostumaan? Hoida kuntoasi ja pidä itsesi hoikkana ja hyvän näköisenä, hanki harrastuksia koska harrastava ihminen on kiinnostavampi kuin hömppäohjelmia seuraava tylsimys. Ukkosi kiinnostuu vielä sinusta. Seksikkäät vaatteet eivät ainakaan huononna tilannetta.
 
Samaa mieltä MRA.n kans.. Katoppa miestäsi ja sitä naapurin ukkoa kunnolla ja vertaa.. Silloin se oma yleensä kuitenkin tuntunee paremmalta vaihtoehdolta ja kun mietit kumman halausta enemmän kaipaat ja kumman syliin on kivempi painaa pää. Jos taas naapuri tuntuu viehättävän kuitenkin enempi, niin siinä sinulle vastaus. Jos mies sanoo, että kyllä se muuttuu paremmaksi, niin hänkin sitä ehkä haluaa. Teidän täytyy vain löytää keinot siihen. Josko saisit hänet jotenkin puhumaan ajatuksistaan? Sain sellaisen vaikutelman, että hän ei kauheasti tunteistaan puhu. Mutta sinuna en kertoisi varsinkin jos sinulla on vielä tahtoa ja voimia saada oma suhteenne kuntoon.. Tee niinkun MRA kehoitti ja etsit asiota mistä tulet itse paremmalle mielelle ja keskityt muutenkin itseesi ja unohdat sen naapurin, tehtyä et saa tekemättömäksi joten sitä on turhaa murehtia. Ihminen on erehtyväinen! Voimia! :hug:
 

Yhteistyössä