L
"Lumikki"
Vieras
Ajattelin tässä pohjustella vähän kesää ja aloittaa solaroumissa käynnin. Kauan mun kannattaa olla näin ekalla kerralla. Oon erittäin vaaleeihonen kesällä palan aika helposti. Ajattelin tosiaan käydä ihan vaan muutaman kerran ennen kesää eli jonkun 3-5 kertaa, kuinka paljon olis hyvä pitää väliä käyntikertojen välissä? Mitä muuta mun kannattas tehä tai tietää kun meen solkkuun?