Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Saanko kysyä että miksi sokeriton?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Vaihda tavallinen sokeri hedelmäsokeriin jos sokerittoman haluat. Mä en kyllä käsitä miksi se pitää olla sokeriton?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Saanko kysyä että miksi sokeriton?[/quote
siis annatteko te jo 1v sokeria?
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Saanko kysyä että miksi sokeriton?[/quote
No voi herran jestas, tuskin se sun nikopetteri menee pilalle jos vähän maistaa sitä normikakkua.
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Saanko kysyä että miksi sokeriton?[/quote
no kerranhan sitä nyt lapsi täyttää sen 1v, ja tuskin se nyt niin isoa palaa sitä kakkua syö.. onhan siinä kakussa nyt maitoakin ja ennemmin mä miettisin, et käykö normaali maito
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:annatko lapelle normi jogurttia, jäätelöä tms. niissä on myös yllättävän paljon sokeria samoten ku makeutetuissa viileissä
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:annatko lapelle normi jogurttia, jäätelöä tms. niissä on myös yllättävän paljon sokeria samoten ku makeutetuissa viileissä
Alkuperäinen kirjoittaja kapo:aattele nyt jos on 4 munan kakku ja siin on 1dl sokeria, ni aika vähän siitä sokerimääräskä kuitenkaan loppupeleissä on siinä kakkupalasessa mitä 1v syö.. ja toiseksi meil 2v ei suostu vieläkään syömään kakkua tai pullaa tai muuta makeaa, vaik on tarjottukki. Et ei ne lapset siitä edes välttämättä tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:annatko lapelle normi jogurttia, jäätelöä tms. niissä on myös yllättävän paljon sokeria samoten ku makeutetuissa viileissä
en anna. syödään naturel jogurtti ja raejuustoa
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kapo:aattele nyt jos on 4 munan kakku ja siin on 1dl sokeria, ni aika vähän siitä sokerimääräskä kuitenkaan loppupeleissä on siinä kakkupalasessa mitä 1v syö.. ja toiseksi meil 2v ei suostu vieläkään syömään kakkua tai pullaa tai muuta makeaa, vaik on tarjottukki. Et ei ne lapset siitä edes välttämättä tykkää
joo, mutta jos se on normi kakku niin kyllä sielä välissä on hilloa tai sokerikerma. kyll mä ajattelin ihan oman kakun tehdä, jossa täyte ois maustamaton jogurtti+hedelmäsose...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kapo:aattele nyt jos on 4 munan kakku ja siin on 1dl sokeria, ni aika vähän siitä sokerimääräskä kuitenkaan loppupeleissä on siinä kakkupalasessa mitä 1v syö.. ja toiseksi meil 2v ei suostu vieläkään syömään kakkua tai pullaa tai muuta makeaa, vaik on tarjottukki. Et ei ne lapset siitä edes välttämättä tykkää
joo, mutta jos se on normi kakku niin kyllä sielä välissä on hilloa tai sokerikerma. kyll mä ajattelin ihan oman kakun tehdä, jossa täyte ois maustamaton jogurtti+hedelmäsose...
Miksi???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
Miksi???
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kapo:aattele nyt jos on 4 munan kakku ja siin on 1dl sokeria, ni aika vähän siitä sokerimääräskä kuitenkaan loppupeleissä on siinä kakkupalasessa mitä 1v syö.. ja toiseksi meil 2v ei suostu vieläkään syömään kakkua tai pullaa tai muuta makeaa, vaik on tarjottukki. Et ei ne lapset siitä edes välttämättä tykkää
Miksi???
mikä pakko sinne aikuistenkaan kakun väliin on tukkia sokerihilloa.. ite tein viimeviikolla 2v:n täytekakun johon tuli väliin mansikkarahkaa, suklaamoude (no se sisälsi sokeria) ja persikka pilttiä.
Päälle laiton kaupan mansikkakermaa johon en lisänny sokeria