Sokerirasituksen paastoaika 10h vai 12h?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Kun kävin varaamassa aikaa niin labrassa sijaisena oleva nainen sanoi että 10h, mutta muistelen että aikaisemmin (2kk) sitten mulle sanottiin että 12h. Kumpikohan on nyt oikea aika?

Mä muistelisin, että ku mä kävin tän vuoden puolella, niin ilta 20 jälkeen ei saanut juoda kuin lasin vettä enää ja rasitukseen menin heti seiskaksi aamulla.

Mulla oli kans ekalla kerralla 12 tuntia ja seuraavassa raskaudessa luki lapussa että 10 tuntia. No annoin olla vaan sen 10 tuntia paastoa ja kyllä se näkyi arvoissa. Eli yli paukkui. Menin uusintaan ja pidin 12 tuntia paastoa ja arvot olivat hyvät. Joten kehoittaisin pitämään sen 12 tuntia paastoa =)

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Mulla oli kans ekalla kerralla 12 tuntia ja seuraavassa raskaudessa luki lapussa että 10 tuntia. No annoin olla vaan sen 10 tuntia paastoa ja kyllä se näkyi arvoissa. Eli yli paukkui. Menin uusintaan ja pidin 12 tuntia paastoa ja arvot olivat hyvät. Joten kehoittaisin pitämään sen 12 tuntia paastoa =)

no näin mä tän kanssa järkeilin, että parempi ottaa varman päälle etten kolmatta kertaa sinne joudu. Edellinen kerta oli ihan kamala kun voin tosi huonosti, enkä päässyt mihinkään edes pitkäkseni.

mä tuossa mietin etten taida ees mennä koko rasitukseen...

Mulle on tehty se kerran ed. raskaudessa ja kerran muuten, yhtään arvoa ei ole ollut yli rajojen. Kotimittauksissa ainoa raja mikä meni yli, oli 0,5h ruuan jälkeen mitattu. vuonna 2007 mittautettiin täällä pohjoisessa 0,5 ja 1 h ruuan jälkeen ja rajat oli sikatiukat. Esim. paastoarvon raja oli, jos en aivan väärin muista, 4,8...

Kuumimmat

Yhteistyössä